15 października 2016

Barwy jesieni


Taką jesień uwielbiam:kolorową, pachnącą darami lasu i mgłą. Szeleszczącą liśćmi pod nogami podczas długich spacerów. Dzisiejszy spacer właśnie taki był, długi i udany. Nawet  znaleźliśmy dwa dorodne kozaki do jajecznicy:) Oprócz tego
wygrzebałam w krzakach takie cudo.


Musiałam go zabrać do domu, nie mogłam się powstrzymać. Przyznacie, że wygląda jak z bajki.


Myślę, że las się jakoś obejdzie bez jednego, maleńkiego muchomorka. A ja przez kilka dni będę miała kolorową, jesienna dekorację.



Napawam się tą porą roku. Chłonę barwy i zapachy.

Do  zdjęć załapała się także gliniana forma do zapiekania jabłek. Mój ostatni nabytek z Bytomskiego Jarmarku Staroci. Kosztowała  całe 6zł, więc brałam bez mrugnięcia okiem:)



Mam nadzieję, że dzisiejszy dzień był udany także dla Was. Uściski .

Adriana.

30 komentarzy

  1. Pieknie u ciebie, muchomorek cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to masz pomysły :-). Muchomorek w donicy i to prawdziwy :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i fo tego jaki śliczniutki:) nie mogłam się oprzeć jego urokowi.

      Usuń
  3. Super pomysł z tym muchomorem:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Muchomorek wygląda pięknie, ale ja bym się go bała... Żeby nikt go przypadkiem nie ruszył - myć ręce po nim trzeba, co by nie zaszkodził w żaden sposób... Nie sposób odmówić mu urody, ale to taki zdradliwy koleżka ;)

    A foremka mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma obawy.U mnie nikt go nie zje bo wszyscy w rodzinie już pełnoletni są ;)Mogę ewentualnie mężusiowi do jajecznicy wkroić jak mnie bardzo zdenerwuje;)

      Usuń
  5. Ach te jesienne klimaty! Piękne! Pozdrawiam ciepkutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze w lesie większą radość sprawiało mi znalezienie muchomora niż prawdziwka, muchomorki są rzeczywiście bajeczne. Gliniana foremka super. Można ją wykorzystywać na różne sposoby

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku, zanim zaczęłam czytać, to oglądając pierwsze zdjęcie myślałam, że to sztuczny muchomorek!! Prześliczny!! Warto go zabrać nawet na chwilową dekorację w domu :) Uwielbiam jesienne klimaty! U Ciebie śliczne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwego muchomorka to jeszcze u nikogo w domu nie widziałam :)
    Ty to masz pomysły :) Hehe. Prezentuje się przednio.

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko! :)
    No to teraz pobiłaś wszystkich z tym muchomorem hahahahaha ;)
    Piękna jesień u Ciebie i piękne kadry...
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie czerwony muchomorek tylko namalowany w ramce. A ten jest piękny! Fajnie jest mieć "kawałek lasu" w domu :-) Ja muszę wykombinować skądś czerwona jarzębinę albo jakiś czerwony krzak bo uwielbiam czerwone dekoracje jesienią.
    Pozdrawiam, Weronika

    OdpowiedzUsuń
  11. Na grzyby wybieram się od miesiąca, ale jakoś tak ciągle coś...Twoje okazy pokaźne, no i ten czerwoniak, piękna dekoracja i gliniane jabłko cudo.Masz Ty szczęście w tych poszukiwaniach łupów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ Ty masz pomysły! Ale muchomorek prezentuje się doskonale:)) Jak i pozostałe ozdoby, czerwony to zdecydowanie mój ulubiony kolor w dodatkach:) Serdeczności:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie jest cudny. Nie wpadłabym na ten pomysł :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super :-) jesień pełną parą u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten muchomor jest niesamowicie fotogeniczny! Na jesienną dekorację - jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że grzybobranie było udane :-) Ja chyba jestem jakimś dziwolągiem, bo do grzybów mam dystans, z grzybów to u mnie na stole tylko pieczarki ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie masz pewności to lepiej ich nie zbierać.Ja na przykład osobiście nie zbieram blaszkowych bo wśród nich są te śmiertelnie trujące.Po co ryzykować taką pomyłkę.

      Usuń
  17. Kadry piękne...muchomorek rządzi! :)
    Do nas na targ przyjeżdżają też sprzedawcy, którzy stoją w Bytomiu i Będzinie...ale to widać, że "resztkowe" zapasy wtedy mają...możesz napisać w jakie dni i gdzie u Was ten targ? Nie mam znowu tak daleko, więc kiedyś będzie trzeba mężusia namówić na wyprawę ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jarmark staroci w Bytomiu jest w każdą pierwszą sobotę miesiąca,ale jak jest dobra pogoda to rozkładają się już w piątek po południu:)Zawsze jest tyle pięknych rzeczy że kupiłabym wszystko(tylko gdzie to potem włożyć:)

      Usuń
    2. :) dziękuję :)
      w okresie zimowym też stoją?

      Usuń
    3. Stoją :) Każdą pierwszą sobotę miesiąca.To ich zarobek.Tam przyjezdzają ludzie z całej polski i z zzagranicy.Często słychac rozmowy po czesku czy niemiecku.Obszar jest wielki 3,4 godz żeby to wszystko zobaczyć.

      Usuń
  18. Cudowna ozdoba z tego muchomora,wygląda jak z bajki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Taką jesień to ja lubię, mimo, że jesieni nie lubię ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Muchomorek? Dawno takiego fajnego nie widziałam :)
    Mój ukochany też mi znosi jakieś grzyby i suszymy je cały czas :)
    Pięknie pachnie w domu! A u Ciebie tez pięknie wygląda - fatycznie jesień w pełnej krasie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Muchomorki dodają jak widać nie tylko kolorytu w lesie.
    Jestem zauroczona Twoim czerwonym dzbankiem.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna aranżacja! Ja także zachwycam się jesienią:)
    Pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń