13 maja 2018

Żaba z Czarnobyla


Jest tak dziwnie niebiesko-zielona niczym spleśniałe oliwki, a może bardziej jak żaby z Czarnobyla. Pod warunkiem że się tam jeszcze jakieś uchowały. Oczywiście mój aparat przekłamuje kolory. I jakoś tak się dziwnie składa, że tylko te, które sama
namieszam. Ale opowiem Wam od początku jak to było z tym kolorem. A więc postanowiłam zbeszcześcić farbą drewniane półeczki.


Kto jest ze mną od początku wie, że nie raz pokazywałam je na blogu. Szafka z półeczkami pełniła kiedyś rolę szuflady z przegródkami. Uratowana z kuźni  nieistniejącej już kopalni miechowice, służyła tam za przechowalnie ważnych dokumentów. Miała zbyt gęsto zamocowane półeczki i żeby móc na niej coś wyeksponować, musiałam usunąć dwie z nich. Ostatnio natomiast postanowiłam zmienić jej kolor i to była masakra, totalna porażka. Kolor wyszedł tak ohydny, że nawet go nie uwieczniłam. Przypominał mydło, i to takie niefajnie pachnące. Tak więc wzięłam resztki mydlanego błękitu, wlałam trochę farby brązowej, trochę szarej, potem soczystej zieleni i wyszła całkiem ładna żaba z Czarnobyla:)

 

I jeszcze raz małe porównanie.

SZAFKA Z PÓŁECZKAMI PRZED:
 

I SZAFKA PO METAMORFOZIE:


I co sądzicie? Bo ja jestem przekonana, że żaby z Czarnobyla istnieją i mają się tam całkiem dobrze:) 

 Do następnego kochani.

13 komentarzy

  1. Podoba mi się Twoja żaba z Czarnobyla! :D Ty to masz wyobraźnię do kolorów ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna żabka. Pieknie wyglada w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Żabka ma się całkiem dobrze.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor :) a to określenie mega do niego pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, tak mi się pierwsze skojarzyło i już została żabą.

      Usuń
  5. Ładny kolor i fajna półeczka na eksponowanie skarbów :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe, całkiem udana ta żaba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba!
    Wiem że drewno jest szlachetne. Ale czasem warto poszaleć z kolorem :)
    Świetny wybór koloru.
    Jestem na tak - stanowi świetne tło dla tych rozkosznych skorupek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, na tle tej żabiej zieleni stare kubeczki wyglądają obłędnie;)

      Usuń