18 marca 2018

Miodowa witrynka z PRL-u


Szukałam , szukałam aż znalazłam tą jedyną, idealną. W miodowo-bursztynowym kolorze. Pasującą wymiarami i ceną. Wymarzoną witrynkę na moje vintage szkło. W kwestii tej  pomocny okazał sie jak zwykle
niezastąpiony OLX. Ale nie było tak łatwo jak Wam sie zdaje, o nie. Jako iż tego typu witrynki występują w komplecie z komodą przytwierdzoną od spodu grubymi śrubami, nikt nie chciał sprzedać mi samej nadstawki. Wyobrażacie sobie mój wkurw jak kolejna osoba odmawiała mi sprzedaży?
Z moich ust leciały chooje, mnóstwo chooji.



I jak już sobie pobluźniłam to znalazła się jedna starsza pani, która się zlitowała nad moim cieżkim żywotem:) Warunek był tylko jeden: sama sobię odkręcę tą nadstawkę. Takie warunki to ja rozumiem i mogę spełniać codziennie.


Tak więc śrubokręt w dłoń i do dzieła. Dwie śruby odkręcone, witryna pod pachę i w nogi, by się kobieta nie rozmyśliła patrząc na dwie dziury ziejące z blatu komody. Witrynka jest podobno z lat 60-tych i należała do babci kobiety od której ją kupiłam. Cała akcja kosztowała mnie tylko 80zł. Teraz siedzę z kawką, wietrzę swój cellulit i podziwiam:) A wcześniej w tym miejscu były dwie półki Lack, ze znanej wszystkim szwedzkiej sieciówki. Nie mogłam już na nie patrzeć, a na dodatek zarastały kurzem juz po dwóch dniach.

I'm verry happy;)

16 komentarzy

  1. Mebelek z duszą! Całe wnętrze tez bardzo klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko! Też szukam podobnej :D Mam nadzieję, że mi się uda - jak Tobie! :D
    Cudny mebel!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie :) Ja mam sporo mebli rodem z PRL i z przed 2 Wojny Światowej, które znajdowały się w domu, który kupilismy. Trwają prace remontowe. Prawdopodobnie w ostatnim kwartale sie w wprowadizmy. A ja w wakacje przejdę do renowacji starych mebli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Ci zazdroszczę.Toż to kopalnia skarbów.Działaj z nimi czym prędzej i chwal się, z chęcią popodziwiam.

      Usuń
  4. Bardzo klimatycznie u Ciebie, super.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje mieszkanko jest tak stylowe a witrynka wspaniale się w nim odnajduje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mi cieplutko na sercu gdy czytam co piszesz.Jestes kochana.

      Usuń
  6. oczarowałaś... przedstawiłaś tak pięknie... a ja polowałam wlaśnie na lack, a po co? poczekam, poszukam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło iż mogłam Cię choć troszkę zainspirować i zachwycic.Dla takich komentarzy warto pisać bloga:)

      Usuń
  7. Świetna, nie za duża, nie za mała. Pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie tam pasuje :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post. I was checking constantly this blog and I am impressed!
    Extremely useful information specifically the last
    part :) I care for such information much. I was seeking this certain information for a very long time.
    Thank you and best of luck.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna i za szybkami nic się nie zakurzy ;)

    OdpowiedzUsuń