8 października 2017

Skrzyneczka na sukulent

Mam ostatnio takiego lenia że nie uwierzycie. Dzisiaj np.spałam do 10.30 i mogłabym dłużej ale trzeba było gotować niedzielny obiad. Dlatego też DIY u mnie ostatnio szybkie i leniwe:)

Postanowiłam  ten jesienny, niedzielny dzień trochę podkolorować
 i zrobiłam ozdobną skrzyneczkę na sukulent.


Wywierciłam w niej otworek na uchwyt,
następnie wkręciłam pomalowaną własnoręcznie gałeczkę.

Potem jeszcze trochę kolorku na doniczkę i koniec, finito.

Niby nic a jednak coś zrobiłam, nie wliczając obiadu oczywiście.
Teraz mogę wracać pod kocyk z kubkiem ciepłej herbatki i lenistwo na całego;)

Pozdrawiam kochani i do kolejnego napisania.
 Adriana.

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie pomysły. Ja z szuflad zrobiłam stroiki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna. Uwielbiam takie pomysłowe dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała zmiana a cieszy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa uwielbiane przeze nie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I really like these ideas. I made drawers from the drawers.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu wiadomo było że w szufladce jest potencjał! :) Jest świetna.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...