15 października 2017

Makramowy duszek


Halloween coraz bliżej, a my lubimy się bać i straszyć. Z tej okazji przygotowałam raczej uroczą, niż straszną dekorację.
Przedstawiam zatem szybkie, duszkowe DIY .


MAKRAMOWY DUSZEK
Potrzebne będą: 
  • Stary t-shirt
  • Nożyczki
  • Tamborek lub inne kółeczko
  • Sznurek do zawieszenia
  • Folia samoprzylepna czarna i biała

Na początek musimy przygotowac sznureczki z których powstaną duszki.Wykorzystujemy do tego stare koszulki, które tniemy na cieńkie paseczki.
Mocno naciągamy żeby się porządnie zrolowały.



Później wiążemy na tamborku w supełki.
Sposób jest dowolny, według Waszego uznania i wyobraźni.
 

Następnie mocujemy sznureczki poniżej i obcinamy końcówki żeby wyrównać.


Na samym końcu wycinamy oczka i straszne buźki. Moje przerażające nie wyszły, więc następcą Hitchcocka nie zostanę :) Ale nie jest mi straszniiieee przykro z tego powodu.



Miałam w planach zrobić jeszcze dyniowego duszka, ale nie mam pomarańczowej koszulki. Kto u diabła nosi t-shirty w takim kolorze? Chyba skazańcy:) A co tam się u Was tworzy na święto strachów? Chwalcię się.

Pozdrawiam i ściskam.
Adriana.

18 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam tylko trochę z voodoo mi się kojarzą;)

      Usuń
  2. Pomysłowe. Ja kiedyś przygotowałam duszki z gazy którą przykryłam nadmuchane białe balony. Przykleiłam z folii oczy i upiorną minkę i gotowe. I jeszcze na patyczki szaszłykowe przykleiłam wycięte z czarnego kartonu nietoperze. Ozdobiłam nimi mufinki na których siedziały pająki z drażetek i rodzynek. Na moim blogu pisałam o tym kilka lat tym :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzialam duchy z gazy maczanej w kleju.Uformowane na balonach do wyschnięcia.Potem balon sie przebijalo i został taki przeźroczysty duszek.

      Usuń
  3. Cóż za fantastyczny pomysł. Wygladają rewelacyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ingenious. I used to prepare a gauze of gauze that covered inflatable white balloons. I stuck my eyes and a ghostly mink and finished it. And even on the skewers I stuck out the bats cut from the black cardboard.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, a nie mogłam sobie tego wyobrazić, jak mi o tym napisałaś :-P
    Świetne! Wrzuć na pinterest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowy :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysł rewelacyjny! świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahah - mega kapitalny pomysł!
    Jestem w szoku :)
    Czarny bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń