10 września 2017

Boho klimaty


Uwielbiam styl Boho i Urban Jungle. Poluję w internetach na wszystko co stare, wytarte i ukwiecone. Ostatnie łowy były bardzo owocne, bo ustrzeliłam grubą, wełnianą zwierzynę. A więc teraz pora na moment w którym będę się chwalić :) Przedstawiam
chodnik wełniany trzy metrowy z Iranu- cena 20zł , i dywan dwumetrowy w kwadracie - cena 10zł.


Jeśli chodzi o te ceny, to facetowi chyba kompletnie odbiło. Pewnie  pomysłał, że to stare, wytarte i trzeba się ich ak najszybciej pozbyć.

Oprócz tego weszłam w posiadanie cudnego serwisu kawowego. Wyhaczony własnoręcznie przez moją, wspaniała przyjaciólke na Bytomskim Jarmarku Staroci. Kupiła dla siebie i dla mnie, bo był podwójny. To się nazywa mieć podwójnego farta.



Niestety nie posiada żadnej sygnatury, więc nie wiem czy jest stara. Wiem natomiast, że jest obłędnie piękna i to mi wystarczy.



W jednej z filiżanek zadomowił się nawet maleńki kaktus.


Marzą mi się jeszcze jakieś lniane, stare i kwieciste zasłony. Poduchami w liściaste wzory także bym nie pogardziła. A Wy co chcielibyście upolować?


Pozdrawiam serdecznie
Adriana.

10 komentarzy

  1. Też idę w tym kierunku. Dywan obłędny, chętnie bym skradła. Naczynia też cudne, masz oko i szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodnik cuuudny....odkroisz mi połowę?? ( w tym miejscu wstawiam takie proszące buźki z oczami pełnymi łez:)
    żarty żartami ale naprawdę ukradłabym ten chodniczek, no boski jest...ehh...pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tak obłożona starociami z giełdy, że przestałam już kupować. Chodzę tylko popatrzeć i szybko odchodzę od stoiska :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne łowy :)
    Serwis śliczny! i kolor taki niecodzienny! :)
    życzę powodzenia w dalszych poszukiwaniach :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. TO SKARB TAKA PRZYJACIÓŁKA!
    Ja też byłabym zachwycona takim komplecikiem. Masz rację nie ma znaczenia że nie ma sygnatury bo jest fenomenalny! Pięknie pomalowany!
    Ps muszę zacząć obserwować dywany na portalach - choć sama nie wiem czy uda mi się rozpoznać perłę tak jak Ty...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne klimaty u Ciebie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana Ado! Pewnie wyda Ci się to dziwne, gdy powiem, że uwielbiam styl boho i urban jungle, ale... nie urządzam się w tym stylu, bo jakoś do mnie nie pasuje.. Serio! Natomiast takie czarnulki jak Ty prezentują się w nim doskonale ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio co raz bardziej podobają mi sie take komplety kawowe:) no cudo normalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie, również lubię ten styl. Bardzo ładny dywan:)

    OdpowiedzUsuń