5 sierpnia 2017

Wiszący kwietniczek z recyklingu

Podejrzewam że był to jakiś wieszak na bombkę lub inną ozdobę choinkowa, ale głowy nie dam uciąć. Mama znalazła to druciane coś wyrzucając śmieci na działce,
a ja znalazłam to u mamy.
I tak powstał minimalistyczny, wiszący kwietniczek.

Jedyne co musiałam zrobić to dopasować odpowiedniej wielkości doniczkę.

Można go przenosić i zawiesić gdziekolwiek się tylko chce.
Taki maleńki, mobilny kwietniczek:)
Co na to powiecie? 
Nieźle sobie to wykombinowałam ;)

Całuję, ściskam i do następnego razu.

Pozdrawiam 
Adriana.
 

14 komentarzy:

  1. Świetnie, że na to wpadłaś, wygląda to super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Podkreśla urodę kaktusika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak fajnie wykorzystałaś ten zagadkowy przedmiot. Podziwiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wieszaczek i w słonecznym kolorze :)
    P.S. Ile u Ciebie kaktusów! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Bardzo ciekawy kwietnik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam za kreatywność ;')

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie!
    Bardzo mi się spodobał. Faktycznie prosty i ciekawy.
    I od razu gotowy do użycia! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...