16 lipca 2017

Trzy kolory: Niebieski

Nie, nie jestem fenomenem na skalę Kieślowskiego i nawet nie śmiem próbować.
 Chcę Wam natomiast w kolejnych postach  przedstawić, trzy ulubione przeze mnie kolory.
Dziś na tapetę bierzemy moją nową miłośc- ciemny niebieski.

Pewnego dnia zdałam sobie sprawę ze w moim mieszkaniu brakuje tego pięknego koloru.
Zaczęłam odczuwać  silną potrzebę posiadania czegoś w tym odcieniu.
Postanowiłam zacząć od przemalowania starej ramki.

Prosto i jak zwykle szybko. Farba akrylowa i pędzelek.
 Ostatnio uwielbiam takie DIY.
Czyżbym zrobiła się leniwa?

Z rozpędu i na szybciocha skleciłam też malutki wianuszek z polnych kwiatów. 
Jak robić wianki każdy wie, ja dodatkowo wspomogłam się nicią.
Obwiązałam, poplątałam i jakoś wygląda:)
Zawisł w kuchni ale godziny jego są policzone bo więdnie:(

Do pełni szczęscia brakuje mi tylko kompletu porcelany Bolesławca.
Aż chciałoby się wykrzycze hasło reklamowe " Let's colour" :)
Piszcie co sądzicie o tej barwie.

Pozdrawiam i do następnego koloru:)

Adriana.

24 komentarze:

  1. To również jeden z moich ulubionych kolorów. Odcienie niebieskiego najczęściej wybieram kupując sobie ciuchy. Wianek przeuroczy.
    Pozdrawiam wakacyjnie ☀

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę tęsknię za tym kolorem. Właściwie nic niebieskiego u mnie nie ma, ale po głowie chodzi mi niebieskie krzesło, a może też jakieś poduchy. Fajnie wygląda w sąsiedztwie zieleni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Alu, zieleń pasuje do wszystkiego.Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  3. Jak pięknie! Ach, ta ramka wiele zyskała, zanurzając się w tym kolorze!
    A na porcelanę z Bolesławca też poluję ;)

    Wianek cudny <3
    Gdybym jeszcze miała cierpliwość do plecenia... Chociaż... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bolesławiec i do tego stare wzory to magia.Nowe troszkę przekombinowane co nie znaczy ze brzydkie.

      Usuń
  4. A ja choruję na dżinsowoniebieski kolor. Remont trwa więc myślę, że wprowadzę kilka dodatków w odcieniach niebieskiego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało, musisz koniecznie wprowadzić swój plan w życie a remont jest do tego najlepszą okazją.

      Usuń
  5. Kolor jak bajka, indygo, uwielbiam.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo indygo, brakowało mi tego słowa;)

      Usuń
  6. dopiero niedwno zapoznałam się z niebieskim, jak dotąd moim naj był kolor czarny, a od niedawna także niebieski i jego ciemniejsze odcienie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ciemne odcienie są najlepsze.Taki prawie granat czy bardzo ciemna butelkowa zieleń.

      Usuń
  7. Niebieski jest pięknym kolorem, Bolesławiec też w końcu ma dużo niebieskiego :)
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Bolesławiec jest jedyny w swoim rodzaju:)

      Usuń
  8. Kocham niebieski we wszystkich odcieniach, a film Kieślowskiego jest dla mnie magiczny i pełen wzruszeń.

    OdpowiedzUsuń
  9. W czasach gdy króluje biel u wielu osób kolor jak dla mnie uroczy szczególnie że mam meble kuchenne w podobnym kolorze.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzę Ci Alu sekret, o białym też będzie bo biel to najlepsza baza do innych kolorów.

      Usuń
  10. Niebieski jest kolorem, który bardzo kojarzy mi się z latem... kolor morza, bezchmurnego nieba - szkoda, że w to lato tak mało jest niebieskiego. Ale te braki można nadrobić domowymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebieski mówisz?
    Ciekawy odcień! :)
    w połączeniu z dodatkami klawo wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio też za mną chodzi taki mocny błękit królewski, błękit paryski i kobalt. Ceramika z Bolesławca, ta tradycyjna, jest w kolorze kobaltowym (do barwienia używa się soli kobaltu).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio też za mną chodzi taki mocny błękit królewski, błękit paryski i kobalt. Ceramika z Bolesławca, ta tradycyjna, jest w kolorze kobaltowym (do barwienia używa się soli kobaltu).

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor, a jeszcze piękniejsze są zdjęcia, które zrobiłaś! świetne kompozycje :)
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię granat. Ostatnio zaczął u mnie gościć w sypialni pod postacią zasłon.
    Twoja ramka by mi się pięknie wpasowała :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. good topic thanks for post for sharing on website ..
    หนังไทยใหม่

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...