9 lipca 2017

Kaktusowej obsesji ciąg dalszy

Co można zrobić ze starymi doniczkami z terakoty by odświeżyć ich wygląd?
Na przykład wysmarować na nich jakiś przyjemny rysunek. 
 Ja zdecydowałam się na  moje ulubione kaktusy.

W tym celu wykorzystałam stare doniczki ,
 farby akrylowe i małe pędzelki ze zużytych eyelinerów.
Picasso ze mnie żaden ale myślę że wyszło w miarę przyzwoicie:)

Co sądzicie o moim ukrytym talencie,
 bo już dziś usłyszałam że przypominają nieogolone hihi... domyślcie się ;)
Piszcie czy kontynuować, czy lepiej zabrać się za śpiewanie buhaha.


Pozdrawiam, ściskam i do następnego razu.

Adriana.

21 komentarzy:

  1. moim zdaniem wyglądają super :) i nie kojarzą mi się z niczym innym...tylko z kaktusem ;) bardzo fajny pomysł na zmianę doniczki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja cię kocham kobieto za ten patent z pędzelkami z eyelinerów. Teraz to ja już mam usprawiedliwienie dla ich nabycia :) A kaktusy boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to ja takich skojarzeń nie miałam;-)Wyglądaja bardzo fajnie. P.s. cudny czerwony imbryk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę hihi.Imbryk z jarmarku staroci.

      Usuń
  4. Śliczne i w pięknych osłonkach.
    Uściski poniedziałkowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja zamiast na kaktusy zwróciłam uwagę na deseczkę, czerwony imbryk i drewniane koraliki. Super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deseczkę odmalowałam, imbryk z jarmarku staroci i korale zresztą teź

      Usuń
  6. Super pomysł na własnoręcznie malowane doniczki.
    Zapraszam do mnie.
    https://metaldeconasielsk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie wyszło fantastycznie! :)
    Takie DIY doniczki nie ma nikt - lubię ten motyw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem jedna , jedyna z takimi donicami haha

      Usuń
  8. Po kupnie kaktusowej lampki w Pepco za namową synka, też pokochałam ten motyw :D Choć to kłująca miłość ;)
    Superaśne te doniczki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo nie wiedziałam ze w pepco są lampki kaktusy.Widziałam takie w sinsayu i juz miałam kupić ale okazały się tandetnie plastikowe.A wydawały się blaszane.

      Usuń
  9. Piękna półeczka! Wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, półeczka kosztowała 10zł w komisie.Odmalowałam i włalla;)

      Usuń
  10. Uwielbiam kaktusy, bo nie wymagają szczególnej uwagi :D hehe W formie rysunku na doniczce też wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kaktusy kocham, uwielbiam, ubóstwiam ...

      Usuń
  11. Śpiewać każdy może, malować też...! Wyszło super :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden lepiej a drugi gorzej hihi.Ja gorzej;)

      Usuń
  12. Bardzo fajne te kaktusy :) Ja mam w domu kilka, stoją w różnokolorowych doniczkach i bardzo się cieszę, że kiedy zdecydowałam się je kupić. Mimo, że to nie są zbyt urokliwe rośliny to mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...