3 kwietnia 2017

Butelkowa zieleń odświętnie


Czołem kochani. Wielkanoc już za niecałe dwa tygodnie, dlatego chciałam pokazać Wam w jakiej kolorystyce będą u mnie tegoroczne święta. Czarny, szary i złoty, to kolory z poprzednich świąt. Natomiast butelkowa zieleń, to moja tegoroczna fascynacja.



Prawie ocipiałam na punkcie tego koloru, dlatego musiałam potraktować tym odcieniem zielonego kilka jajeczek. Nawet przez przypadek wyszło mi jedno marmurkowe: ) Uwielbiam takie ciemne, głębokie barwy.


A co tam u Was?Piszcie jakie kolory zdominowały Wasze mieszkania na święta. Chwalcie się swoimi jajami i zającami. Pozdrawiam i ściskam mocno.

Adriana.

13 komentarzy

  1. U mnie jeszcze dekoracji świątecznych brak i pewnie powstanie coś w ostatniej chwili ( o przepraszam zaczęłam zdobić dekupażem jajka :-))Z tę zielenią bardzo ładnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszły cudne. Wszystkie mi się bardzo podobają. Czym je malowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. no i ja się podpytam czym malowane? kolor wyszedł cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor rewelacja! :)
    U mnie barwy, które towarzyszą temu wczesnowiosennemu okresowi czyli brązy, zielenie i żółcie :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ada, boskie są! :-D Butelkowa zieleń jest piękna i wszystkie razem pasują do siebie kolorystycznie. U mnie w tym roku jajka nietypowe (zdjęcia na blogu). Jeszcze rzeżuchę posiałam w skorupkach i rośnie jak szalona :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam butelkową zieleń. Próbowałam jakiś czas temu uzyskać taki odcień mieszając białą farbę z pigmentem ciemnozielonym. Niestety, nie wyszło. Muszę poszukać w sieci takiego gotowego odcienia. Marzy mi się przemalować krzesełko balkonowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Butelkowa zieleń to piękny kolor. Kocham go od jakiegoś czasu, ale ja postawiłam na granat w tym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaaaaaaa jak pięknie! cudowne połączenie kolorów, po prostu bardzo w moim guście ;) ja niestety muszę się ze wstydem przyznać, że w tym roku jeszcze nie ozdabiałam i nie farbowałam jajek...
    miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał, ta butelkowa zieleń na jajkach prezentuje się bardzo elegancko ;) U mnie w tym roku natura ... mech, gałązki, jajka ufarbowane w łupinach cebuli. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A nie napisałaś, jak taki kolor uzyskać :-P Boski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne pisanki i te kolory fascynujące, a jak je uzyskać?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń