15 stycznia 2017

Mały lifting skrzyneczki

Zakochałam się ostatnio w ciemnej, butelkowej zieleni i dlatego postanowiłam wprowadzić jej akcenty do swojego mieszkania. Przemalowałam dwie rzeczy: wielką, złotą ramę w salonie i drewnianą skrzyneczkę. O ramie będzie w kolejnym poście a skrzynką pochwalę się dziś:)

Pierwotnie skrzyneczka była opakowaniem po jakimś wyskokowym trunku. Później pomalowałam ją na biało a w środku na różowo. Po jakimś czasie róż mi się znudził i nakleiłam na niego, czarną folię tablicową.

A dziś postanowiłam zerwać folię i maznąć tył skrzynki na ciemną zieleń. Moja akrylowa farba była zbyt jasna dlatego dodałam do niej kropelkę czarnego i uzyskałam efekt o jaki mi chodziło.

Wyszła śliczna butelkowa zieleń. Taka drobna zmiana a tyle radości:)


Super dekoracyjny dodatek do moich kaktusów, pasuje idealnie do ceglastego koloru glinianych doniczek i surowego drewna.

Kolor jest tak fantastyczny że myślę już o przemalowaniu czarnej, tablicowej ściany w salonie:)
Co o tym myślicie? 
Piszcie czy się Wam podoba.
Pozdrawiam serdecznie.

ADRIANA

24 komentarze:

  1. Efekt świetny, ładne tło daje ten kolorek :) Skoro na małej powierzchni jest taki fajny efekt...to na większej... ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, na dużej powierzchni ten kolor dawałby cudowny efekt głębi.Wyobrażam go teraz sobie.

      Usuń
  2. I ja idę w stronę koloru :) Od czasu przemalowania kawałka ściany na ciemny niebieski, rozochociłam się bardzo... ;)

    Piękna ta zieleń, powiem Ci :) Tym większy szacun, że zrobiona przez Ciebie ;) Pasuje też do haczyków na wieszaku ;)
    I to jest przykład dobrej zmiany, a nie to, co rząd wyczynia :P

    Uściski dla Ciebie, Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ciemny niebieski czy granat to kolory tak nieoczywiste i niespotykane w polskich mieszkaniach że aż chce się je mieć i to już.Tak samo ta zielona butla.Lubię miec inaczej.Wiem ze mnie rozumiesz☺

      Usuń
  3. I mnie się podoba bardzo, oj bardzo! :))) U mnie mieszanie farb w celu stworzenia pożądanego koloru - ciągle w użyciu, znam to dobrze i wiem, że czasem efekt eksperymentowania może być nadzwyczajny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie,jestem mile zaskoczona efektem

      Usuń
  4. Ładny kolorek wyszedł z tego mieszania :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmiana niewielka, a efekt super. Piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe zmiany, duży efekt.Muszę trochę podkolorować moje cztery kąty😆

      Usuń
  6. Kolor. Piekny. Chcę taki na ścianie w sypialni mam nadzieję ze sie na wiosnę uda

    Ola
    Www.jaklubimy.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym nią maznęła ścianę w salonie😊

      Usuń
  7. Fantastyczny kolor uzyskałaś. Ostatnio zachwyca mnie taka butelkowa zieleń :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudowna i mam ochotę na więcej😊

      Usuń
  8. Najbardziej jestem zachwycona kolorem - podoba mi się taki!
    Świetny pomysł na połączenie zielonego z czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przewertowalam Twojego bloga (chyba WSZYSTKIE posty). Masz w sobie wiele pozytywnej energii, a Twoje mieszkanko jest urocze! Metamorfoza super, bardzo przypadla mi do gustu! Już wiem,że będę częstym gościem;)Ja dopiero rozkręcam się wnętrzarsko lubię się wyżyć artystycznie od czasu do czasu i gdzieś znaleźć ujście moich malych metamorfoz;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki kolor pięknie teraz wydobywa urok przedmiotów...jest cudownym tłem :)
    Przed świętami udało mi się namówić męża na przemalowanie kominka oraz framugi pokoju na ciemną zieleń...zieleń jest bardzo intensywna, taka mocna, ciemna...niczym bardzo dojrzałe źdźbła trawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ uwielbiam butelkową zieleń!! :) Cmok, Aduś ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny kolorek! ale nie podejrzewałam cię o taki zwrot akcji!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor piękny Ci wyszedł. Właśnie rozkminiam podobny u siebie. A wieszaczek cudeńko! I jak się teraz skomponował ze skrzyneczką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niby mały lifting, ale jednak znacząca zmiana w dodatku na wielki plus :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie komponuje się z wieszaczkami :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...