30 października 2016

Strachy na lachy

W tym roku na Halloween udekorowałam tylko sypialnię, bo tam jutro będzie odbywał się u mnie maraton horrorów. Obowiązkowo dynia, czarne świeczki z Tigera i materiałowa girlanda z naklejonym napisem trick or treat (cukierek albo psikus)

Nawet moje matrioszki przybrały straszne oblicza.
Uwielbiamy horrory i lubimy się bać, a tym samym lubimy Halloween:)

Jutro też jak co roku, mogę się spodziewać dzieciaczków straszących za słodycze. Także zapasy mam przygotowane.
 A jak jest u Was? Lampiony z dyni przygotowane?
Lubicie się bać?
Pozdrawiam strasznie mocno.

Adriana.

15 komentarzy:

  1. Świetne dekoracje! Wszystko takie ze smakiem :) Nigdy nie robiłam i nie obchodziłam Halloween, ale w tym bardzo minimalistyczną dekorację robię i Twoja girlanda mnie zainspirowała :) Pozwól że skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Girlandę mam już ze dwa lata,ale na potrzeby Halloween obkleiłam je literkami.

      Usuń
  2. Nono - ładnie je wkurzyłaś - te matrioszki! te... :) są mega potworne! dobrze że siedzą w półeczce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Buuuu! Chorągiewki strrrasznie fajne :)
    Udanego Halloween!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chorągiewki to czarny materiał,podklejony dla usztywnienia flizeliną.Później zagięłam rogi i podkleiłam klejem na gorąco do sznurka.A teraz na potrzeby Halloween nakleiłam napis,naklejki literki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne dekoracje! To będzie bardzo udany wieczór! Tego życzę i ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniusieńko się to wszystko prezentuje :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Maraton horrorów:)? Oj, to dopiero fajny pomysł. Dekoracje fajne i te czarne świece-bardzo mi się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te nietoperze na gałązkach :) Ja właśnie wybieram się po dynie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nietoperze na gałązkach to jeszcze z tamtego roku są:)

      Usuń
  9. Ja uwielbiam się bać, ale Halloween to nie moja bajka. Fajny jest ten pomysł z maratonem horrorów! Że też na to nie wpadłam! W tym temacie mam straszne zaległości, dawno nie oglądałam. Nie wiedziałam, że też lubisz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale powiem Ci że teraz nie ma juz tak strasznych horrorów jak kiedyś.A może wtedy bardziej się bałam bo byłam młodsza;)

      Usuń
  10. Świetne dekoracje, a ja całkowicie zapomniałam o cukierkach i było mi naprawdę głupio.:((

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...