18 września 2016

Stare krzesło i wyniki konkursu

Zanim przejdę do ogłoszenia wyników konkursu musze pokazać Wam moja nową zdobycz. Stare, drewniane krzesło ze szczebelkami. Kolejny podarunek od mojego wujaszka:)

Jest tak finezyjnie obdrapane że aż szkoda z nim cokolwiek robić. Boję się że po renowacji straci swój urok i cały czas się nad tym zastanawiam.

Na razie pozuje  w jesiennej scenerii i dobrze mu to wychodzi. 
Okej, napięcie już zbudowałam i nie trzymam Was dłużej w niepewności bo mnie jeszcze oskarżycie o jakieś skłonności sadystyczne :)
Tak więc nie przedłużając już ogłaszam zwycięzcę konkursu.

A jest nią......

RED ARTIST

Pozostałym uczestnikom dziekuję serdecznie za zabawę a naszą rudą zwyciężczynię proszę o maila z adresem  do wysyłki:)
Pozdrawiam Was serdecznie .

Adriana.

17 komentarzy:

  1. Krzesło jest super:) i gratulacje dla zwycięscy Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzesło jest cudowne! Tez mi się takie marzy:)
    Pięknego dnia i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała mieć rakiego wujka co by miał takie skarby i jeszcze się nimi dzielił:) pozdrawiam:) gratulacje dla zwycięscy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne krzesło.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za zabawę
    aj szkoda, ze nie Ja :) hahah ale Red Artist serdecznie gratuluję !
    Świetne krzesło ja bym z nim nic nie robiła .
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni, a krzesło świetne.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla wygranej :) A krzesełko piękne w takim stanie w jakim faktycznie jest - obdrapane :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za miłą zabawę :) a swoim krzesłem przypomniałaś mi o moim...czeka sobie na moją wenę ;) może to już ten czas? ;)
    Pięknie na nim wyglądają jesienne dary natury :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaa! Ale gapa ze mnie! Faktycznie zaglądam do Ciebie z opóźnieniem, dlatego jeszcze nie zauważyłam.
    Ale super! Akurat się wzięłam za remont kuchni! :-) :-) :-)
    A co do stołka - nie wiem czy zauważyłaś, ale wrzucałam fotkę na IG - z początkiem roku też podobnego patyczaka poddałam renowacji, ale był w dużo gorszym stanie, kolor naturalne drewno, spękane siedzisko, które szlifowałam... Nie ma się czego bać, ale jeśli krzesło jest w dobrym stanie, to po co je zmieniać ;-) Buziaki! Pędzę pisać maila :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i dziękuję za zabawę :))
    A krzesełko fajne jest takie obdrapane :) Jak się znudzi takie to zawsze można się wziąć za jego zmianę ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Strach dokonać renowacji krzesła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwyciężczyni!Krzesełko cudne, nie zmieniaj w nim niczego, jest idealne :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...