21 sierpnia 2016

Zielona mini girlanda na szczepki.

Uwielbiam zieleń i uważam że nigdy jej nie za wiele w naszych mieszkaniach. Przygarniam każdą zieleninę. Ostatnio rozmnażam dużo kwiatów ze szczepek i nie zawsze mam je gdzie trzymać .Tym bardziej że takie zanurzone w słoiku po dżemie gałązki nie wyglądają estetycznie. Jakiś czas temu rozwiązanie tego problemu nasunęło mi się samo i to podczas zakupów w popularnej Biedronce:)
Zobaczyłam jogurty w maleńkich, szklanych słoiczkach. Kształtem  przypominające
 trochę bańki do stawiania podczas choroby.

Pakowane po dwa, naprawdę w śmiesznie niskiej cenie. Wołały mnie z półki, także nie  mogłam  ich nie kupić:)
Wszystko co było mi potrzebne to kawałek grubego sznurka, nożyczki, ziemia, szczepki roślin i właśnie te słoiczki. Przywiązałam dłuższy sznurek na ramie okiennej, a na krótszych kawałkach zawiesiłam te szklane pojemniczki. Zasadziłam w nich roślinki i to by było wszystko:)

Nie zajmują miejsca na parapecie. Wyglądają lekko i estetycznie, a moim roślinkom jest w nich bardzo wygodnie. Można trzymać roślinki w samej wodzie aż zaczną puszczać korzonki, a później w tych samych słoiczkach zasadzić. Przyznajcie że wyszła z tego lekka, szklana mini girlanda.
I jak  Wam się podoba mój nowy wynalazek ?
Pozdrawiam.
Adriana.

PS. Przypominam o trwającym konkursie . Do wygrania miętowa półeczka kuchenna.
Zapraszam.

29 komentarzy:

  1. Uroczy pomysł :) wyszło bardzo sympatycznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją uwagę przyciągnął właściwie abażur od lampy w doniczce :P jeśli chodzi o pomysł ze słoiczkami - fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Abażur właśnie miał przyciągać uwagę,i jak widzę udało mu się to w 100%

      Usuń
    2. Zdecydowanie jest gwiazdą drugiego planu :)
      Świetne zdjęcia

      Usuń
  3. Zrobił się u Ciebie bardzo uroczy ogródek. Pomysł ze słoiczkami świetny. Ja w swoim czasie robiłam z nich świeczniki

    OdpowiedzUsuń
  4. Te słoiczki wywołują fale kreatywności, nie ty jedna je poczułaś.
    Pomysł świetny, ja swoje powiesiłam w szydełkowych koszyczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ten abażur mnie zainteresował a pomysł ze słoiczkami rewelacyjny!
    Takie urocze te kwiatuszi maleńkie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity pomysł! Girlandy zawsze spoko :D Te słoiczki dają nieograniczone możliwości :) Ja mam bardzo podobne z Lidla i zastanawiam się czy nie zrobić z nich takich przezroczystych mikro doniczek, na razie robią za lampiony :) W ogóle to masz bardzo fajną roślinności i urzekła mnie osłonka na kaktusa <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł :) Ale no właśnie... osłonka do kaktusa - to jest dopiero coś! Genialnie zabezpiecza przed przypadkowym "złapaniem" kolców! To jakieś diy, czy gotowy zakup (jeśli tak, to gdzie?)?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha nie sądziłam ze ta osłonka będzie gwiazdą tego wpisu:) to stary abazur.Pomalowałam go farbą w sprayu i polozyłam na kaktusa bo tak naprawdę nie miałam na niego pomysłu:) musze zrobic o nim osobny wpis;)

      Usuń
    2. Ale się dałam wkręcić :) Widziałam w komentarzach wyżej słowo "abażur", ale nie skojarzyłam, że to o to chodzi. Byłam przekonana, że to coś specjalnie dedykowane kaktusom, żeby chronić je i osoby będące w pobliżu. Może trzeba ten pomysł opatentować? ;)

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba, bo... robię dokładnie to samo w dokładnie tych samych słoiczkach! Tylko nie łączyłam ich w girlandy - świetny pomysł! :D Uściski, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest świetny pomysł! Girlanda na sadzonki jest bombowa!!! No i ten kaktusowy protektor! Kradnę pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny pomysł. Aż miło oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko a mnie miło czytać Twoje komentarze:)

      Usuń
  11. Genialne w swojej prostocie :-) A ja ostatnio nabrałam od koleżanki szczepki i na szybko wieczorem kombinowałam, w czym je zasadzić... o słoiczkach nie pomyślałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słoiczki są mega! Czas się wybrać do Biedronki :)
    Różowym druciakiem i mnie zainteresowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też zbieram te słoiczki! i dumam co z nich zrobić a tu taki fajny pomysł! musimy chyba jakąś akcję zrobić w duchu #słoiczkizbiedronki :) postaram się zrobić coś innego ale twój pomysł wymiata moja droga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcja pod tytułem SŁOICZKI Z BIEDRY bardzo mi się podoba.Z nich można zrobić jeszcze podstawki pod swiece lub girlande z tealightami na balkon;)

      Usuń
  14. Wielkie brawa za pomysł, wyszło genialnie :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ masz pomysły kobieto:)) Rewelacyjnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowe. Też mam te słoiczki i pomysł na wykorzystanie ich :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjny pomysł, gdzie to wszystko mieścisz, musisz mieć mieszkanko bez dna, a pomysły .... niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł z taką girlandą. Ja też ostatnio odseparowywałam szczepki, ale zaczynam się o nie martwić... mam nadzieję, że u Ciebie będzie lepiej

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahahha ja też pamiętam takie bańki ale u mnie na plecach :)
    Teraz będę miała zdecydowanie lepsze skojarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te słoiczki, mają wiele zastosowań i zawsze pięknie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...