22 maja 2016

Kaktusy i wielka rama w salonie

Uwielbiam kaktusy. Nie wiem co jest w tych kujących, włochatych kulkach że  za nimi szaleję. Moja kolekcja się rozrasta (dosłownie). Wczoraj przy okazji poszukiwań nowego dywanu do salonu znowu jednego przygarnęłam.Nie umiem przejść obok nich obojętnie.

Pomału wkradają się też na moją garderobę :)
Marzy mi się taki ogromny okaz. Oczywiście już wertuję OLX-a w poszukiwaniu cudaka i znajdę go. To tylko kwestia czasu:)
A tym czasem w moim salonie kolejna mała zmiana. Zniknęło czarne lustro z Ikea a jego miejsce zastąpiła.....

przecudna, drewniana rama. Jak się pewnie domyślacie jest to kolejny prezent od mojego, niezastąpionego wujka. Wcześniej wyglądała tak.

Ozłociłam ją troszkę złotą, akrylową farbą. Planuję w niej umieścić mapę świata lub jakiegoś kontynentu. Będę ją jednak musiała zamówić w drukarni, bo ma nietypowe gabaryty i nie mogę znaleźć w sieci plakatu takich wymiarów.

Co myślicie o takiej ogromnej, złotej ramie? 
Zawiesilibyście, czy też nie ?
Uściski wielkie.
Do następnego.
Adriana.

Do zdjęć wykorzystano:

Gliniane donice - Castorama
Kaktusy - Obi, Biedronka
T shirt w kaktusy - Reserved
Girlanda z trójkątów - wykonanie własne

38 komentarzy:

  1. Ładna kolekcja kaktusów. Rama fajna ja lubię takie ramy :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaktusy są fajne, świetnie pasują do wnętrz w różnych stylach. Ładnie wyeksponowane mogą być ozdobą. Trzeba jednak brać pod uwagę, że lubią światło i słońce, w ciemnym kącie nie czują się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem kochana.Na półce były tylko chwilowo do zdjęc.Na codzień okupują słoneczny parapet:)

      Usuń
  3. Fajnie tam u Ciebie :) a rama? strzał w 10

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna rama, pomimo że złoty to nie mój kolor :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znając mnie to jeszcze nie raz zmieni swój kolor.Już mi zresztą chodzi po głowie jakiś;)

      Usuń
  5. Kaktusy idealnie pasują do każdego rodzaju wnętrz, całe szczęście nie wymagają tez dużo uwagi bo dzięki temu jeszcze u niektórych żyją jeszcze hihi

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaktusy uwielbiam :-) Ostatnio nawet mi się śniły :D To dopiero obsesja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jeszcze nie miałam, no ale wszystko przede mną;)

      Usuń
  7. Ja też ostatnio mam manię kaktusowo- sukulentową:) A jaki ekstra t-shirt! Ta czarna rama też by Ci pasowała, jakoś ten złoty do mnie nie przemawia, ale wiadomo kwestia gustu:) Pomysł z mapą w środku jest bardzo fajny, może jakieś vintage znajdziesz na starociach:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  8. A pewnie, że bym powiesiła! A jaki masz piękny żyradol!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyrandol to staroć którą własnoręcznie przemalowałam:) Gdzieś z początkiem bloga jest nawet o nim post.

      Usuń
  9. Kaktusy - jestem na tak. Rama - jestem na tak :-)

    Kaktusy uwielbiam, zdaje się, że tego samego ostatnio przygarnęłyśmy :-) Jednego z wielkoludów hoduję już jakieś 10 lat. Niestety kilka udało mi się uśmiercić, nie wiem dlaczego.

    Przepadam też za złotymi ramkami i cieszę się, że wracają na salony. Czarno-biała mapa w tej ramie byłaby super!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Też pomyślałam o jakiejś czarno-białej mapie.. to by było to ;)
      Ja też skutecznie uśmierciłam kilka sztuk i wtedy moja Mama już stwierdziła, że nie ma dla mnie ratunku w temacie kwiatków hahahah ;) ;) :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Będzie mapa, ale chyba jednak kolorowa.Sama nie wiem co znajdę.Najlepiej to bym chciała oryginalną, starą.Taką zużytą, szkolną i zniszczoną ale wymiary ramy na to nie pozwalają.

      Usuń
  10. Piękna rama. Dzięki niej eklektycznie się zrobiło u Ciebie, bardzo mi się tak podoba:)
    Z kaktusami sobie nie radzę. Tak się boję, że przesadzę z podlewaniem, że regularnie je suszę;) Twoje kaktusy za to są w świetnej formie i fajnie wpisują się w wnętrze. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. hej! takiej ramy się nie spodziewałam u Ciebie! Ale jest boska, nie sądziłam ze tak dobrze zakomponuje się w skandynawskich klimatach, lubię takie nieoczywistosci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo u mnie Małgosiu jest taki misz masz.Trochę Vintage, Prlu i skandynawii w jednym.Jakoś tak lubię mieszankę rzeczy pozornie do siebie nie pasujących:) I myślę że nawet mi to wychodzi;)

      Usuń
  12. Oj Ada Ty ewidentnie nie próżnujesz :-) wciąż jakieś zmiany/nowości
    Wszystko bardzo mi się podoba. A ta bluzeczka w kaktusy super:-) nie wiedziałam że takie były:-P No i cóż ewidentnie jesteś zakochana w kaktusach;-)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolekcja kaktusowa, no i fajna koszulka.
    Powodzenia w szukaniu giganta ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kaktusy :)
    Rama wygląda bardzo intrygująco :) Jak najbardziej, zawiesiłabym taką

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam je. Zawsze wypatruję tych najmniejszych, na giganty nie patrzę. Są okazałe i pięknie się prezentują, życzę powodzenia w ich szukaniu. Koszulkę z kaktusami dawno temu kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszulka kupiona raptem 5 dni temu.Napewno jedzcze są bo to nowa kolekcja w Reserved :)

      Usuń
  16. Rama jak najbardziej! I kaktusy też :) I powiem Ci, że jakiś czas temu szukałam dobrego domu dla mojego kaktusowego lasu ;) Są ogromne i zajmują w domu coraz więcej miejsca, ale wciąż walczę z bólem serca, bo niektóre okazy są z nami wiele, wiele lat.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam kaktusa, ale bardzo mi się podobają te w glinianych doniczkach. Ramy, starocie to oczywiście moja pasja :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. Bo kaktusy są po prostu fajne! :D Koszulka jest świetna! Pozdrawiam! kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Kaktusy są świetne! Mi podobają się ze względu na różnorodność, oryginalny wygląd i fakt, że sprawdzają się zarówno w małym mieszkanku, jak i dużym domu. No i kaktusów nigdy za wiele : ) Co do ramy, to znakomicie wpasowała się w eklektyczny styl wnętrza, choć mi bardziej przypadła do gustu w wersji czarnej (choć to byłoby zbyt oczywiste). Inne dodatki też zwróciły moją uwagę - świetny lekarski stołek w garderobie, żyrandol i stara lampa warsztatowa w salonie. Lubię takie klimatyczne perełki : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bo kaktusy są po prostu świetne i wieeeeele wybaczają :) To szansa na coś zielonego w domu dla takiego antytalencia kwiatowego jak ja :) Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  21. Kaktusy ja ustawiłam bym kilometr od łóżka i od kocyka - już widzę jak mi się zachacza... Mam nadzieję że będziesz uważna! Bo wyglada to pięknie i mam nadzieję że jest bezpiecznie :)
    Rama tak - wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz pokaźną kolekcję kaktusów :) Rama świetnie się prezentuje w Twoim salonie. Masz tu wiele ciekawych perełek, jak metalowy taboret, który jest super :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z kaktusów u mnie te z mnieszją ilością kłujących igiełek :)
    A mam podobną ramę po babci. Ale póki co do niczego mi nie pasuje dlatego leżakuje sobie w piwnicy. Co do map, widziałaś te mapy zdrapki? :)
    Bardzo fajne - zdrapujesz państwa, w których już byłaś i pojawiają się różne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde zdrapek jeszcze nie widziałam a Ty z tą swoją ramą działaj czym prędzej i pochwal się ;)

      Usuń
  24. Ależ pięknie u Ciebie w salonie <3 Dobry patent z tą lampką wokół półki. Kolekcja fantastyczna, wg mnie z ramą o wiele lepiej! Pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lampka okręcona wokół półki miała być tymczasowo a została na zawsze.Niech żyją prowizorki;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...