13 grudnia 2015

Wyniki świątecznego rozdawania

Witam serdecznie, dzisiaj chciałabym ogłosić wyniki świątecznego rozdawania w którym główną nagrodą były trzy dekoracyjne grzybki.
Jako iż dziś jest 13 grudnia, postanowiłam że nie będzie to pechowy dzień dla trzech uczestników konkursu i wydziergałam jeszcze cztery grzybki. Obdaruję nimi dodatkowe dwie osoby. Postanowiłam ułatwić sobie sprawę przy losowaniu i nadałam każdemu z uczestników numer zgodny z kolejnością zgłaszania się do konkursu :)
Przechodząc do sedna sprawy ogłaszam zwycięzcę, a jest nim nr.18 czyli Beatka z bloga
 
Druga nagroda, czyli dodatkowe dwa grzybki pojadą do nr. 6 pod którym kryje się Marta z bloga
Trzecia partia muchomorków powędruje na choinkę do nr.8 , a jest to Tynka z bloga
Serdecznie gratuluję wygranym i bardzo żałuje iż nie mogę obdarować wszystkich. Z tego powodu losowanie to najgorszy dla mnie moment w konkursach. Pozdrawiam serdecznie i czekam na maile z Waszymi adresami na :
ada01@vp.pl

19 komentarzy:

  1. buuu nie udało się :(
    czy mogę Cię prosić o jakieś instrukcje jak wydziergać takiego grzybka?
    Dziewczynom gratuluję , dziękuję za zabawę
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne nagrody:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana zapraszam po nominację Liebster Blog Award na mojego bloga. To świetna zabawa a nominowałam Cię dlatego, żę motywujesz mnie każdego dnia do działania artystycznego :) Pozdrawiam elwira-art

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i cudnego nowego tygodnia życzę!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranym i dziękuje z zabawę. :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakim cudem przegapiłam to rozdanie? Grzybki śliczne, czytam, że sama je wydziergałaś - brawo, brawo! :-) Gratuluję szczęśliwcom i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny gest...Tyle nagród
    Gratuluję... Pozdrawiam Martita

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwycięzców i podziękowania dla organizatora :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki Ada :))) Strasznie się cieszę, że grzybki są dwa- chłopaki nie będą się kłócić ;) A potem zawisną na choince :))

    OdpowiedzUsuń
  10. buuuu!!
    oczywiście gratuluję wylosowanym!
    i zapraszam do mnie na rozdanie
    http://pomidorkikoktajlowe.blogspot.com/2015/12/love-poland-design-i-rozdanie.html?showComment=1450029845440#c8976836435600814773

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Bardzo dziękuję! Co za niespodzianka! :D :D Grzybki śliczne! Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam ciepło! Już wysyłam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szaleństwo!! Dziękuję za zabawę :) i cudowną niespodziankę... Lecę podesłać adres :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Szaleństwo!! Dziękuję za zabawę :) i cudowną niespodziankę... Lecę podesłać adres :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...