2 grudnia 2015

Świąteczne rozdawanie

Moi drodzy , dziś zgodnie z wcześniejszą obietnicą zapowiadam świąteczne rozdawanie. Do upolowania trzy grzybki( nie tylko dla grzybiarzy :) Dwa pierwsze to muchomorki mojego wykonania utkane na szydełku. Trzeci grzybek to chyba jakiś borowik czy coś w tych klimatach. W całości wykonany z drewna ( niestety nie przeze mnie, aż taka zdolna nie jestem :) Muchomorki idealne do powieszenia na choince. Natomiast borowika można wykorzystać do dekoracji świątecznego stołu czy do dekoracji kuchni.
<
ZASADY KONKURSU
  1.  Wyraź chęć udziału w konkursie, w komentarzu pod tym postem.Osoby anonimowe bardzo proszę o wpisanie w komentarzu także swojego maila.
  2. Udostępnij baner konkursowy  na swoim blogu z linkiem do tego posta.(Osoby nie posiadające bloga pomijają ten punkt)
  3.  Zostań publicznym obserwatorem Third floor no.7 ( nie jest to warunek konieczny)
  4. Odpowiedz na pytanie : Jaki kolor bezwzględnie kojarzy Ci się ze świętami i w jakich kolorach najchętniej dekorujesz swoje mieszkanie na święta.
Rozdawanie trwa do 12 grudnia. Wyniki postaram się ogłosić już następnego dnia. Pozdrawiam i zapraszam do zabawy.

24 komentarze:

  1. Grzybki są urocze! muchomorki och i ach.
    Święta kojarzą mi się z kolorem czerwonym i fajnie jak na zewnątrz leży śnieg :)
    Jeśli chodzi o dekorację mieszkania to póki co taki misz masz, choinka co roku kolorowa chociaż w tym chciałabym ją ubrać w szydełkowe tworki no ale kto ma dzieci ten nie ma nic do gadania ;)
    Pozdrawiam
    banerek wisi http://mebelkidanielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to tak jak u mnie , święta muszą być w czerwieni .Jeśli chodzi o szydełkowe tworki to muchomory są w sam raz , pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Oj jakie piekne - jasne że chcę wziąć udział w zabawie :)
    Ja oczywiście zakochana jestem w srebrnym - choć dodatki do choinki mam niebieskie...
    ps banerek już jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Srebro i niebieski pasują do siebie jak ulał.Pozdrawiam i dziękuję za zgłoszenie .

      Usuń
  3. Witaj,
    Z chęcią ustawię się w kolejce po takie cudeńka. Blog obserwuję od niedawna, ale z chęcią będę do Ciebie zaglądać. Banerek u siebie zaraz wstawię.
    U mnie dominuje kolor złoty. Choinkę ozdabiam też szklanymi aniołkami, które pięknie odbijają światła lampek.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się zapisuję po grzybki. Czerwony na święta to podstawa ale złoty i srebrny to wspaniałe dodatki kolorystyczne w ten świąteczny czas. Bieli w moim domu mało za to na święta znajdzie się u mnie choinka w bieli z dodatkiem złota :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie czerwony :-))) I ustawiam się w kolejce po grzybki. Ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nominowałam Twój blog do Liebster Blog Award. Zapraszam do mnie :-)

      Usuń
  6. Czerwony jak strój Św. M i zielony jak choinka- koniecznie w duecie! ;P
    Poproszę ten koszyk grzybków ;0

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze te grzybki! Ciągnie mnie do dziergania własnych, ale coś nie umiem się za to zabrać - chyba nie wierzę w swoje umiejętności :P A drewniany klimatyczny jest bardzo - lubię drewniane dekoracje, więc i ten grzybek (dodatkowo w takim jakby opływowym kształcie - musi się go przyjemnie trzymać w palcach) świetnie by się wkomponował :)

    Kolor, który kojarzy mi się ze Świętami? Zieleń. Zieleń choinki, wieńców... Niezależnie od dodatków, np. ciepłej czerwieni (tak dobrze kojarzonej przecież z Bożym Narodzeniem) czy bieli, występuje zawsze. Często jako tło, ale to taki element, bez którego Świąt nie może być, po prostu nie może. Na zieleń postawiłam też w tym roku... Prócz beżów, brązów czy wspomnianej bieli, to zieleń będzie grała u mnie pierwsze skrzypce. Taka pastelowa również - np. w przypadku świeczek... Barwy Natury, Matki Ziemi, wreszcie Życia...

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj :)
    Piękną niespodziankę przygotowałaś.
    U nas Święta kolorowe, choć kilka lat podobał się mi styl "wszytko w jednym kolorze"to u nas nigdy nie miał prawa bytu...pierwsze komplety ozdób świątecznych jakie kupiliśmy sobie były w kolorze pomarańczowym i brązowym :) tak tak - jak pierniczki, pomarańcze, mandarynki, goździki i gwiazdki anyżu :) i najbardziej lubimy żeby było kolorowo (dlatego w tym roku dzieciaki 3,5 i 2,5 roku intensywnie są włączone w przygotowania papierowych ozdób), nie brakuje też ozdób jakie "wyprosiłam" od Dziadziusia ...stare poczciwe kolorowe bańki :) i najukochańsze figurki-aniołków, kominiarzy, ptaszków i muchomorków :) część wyłowiłam także na targach staroci...sporo ozdób to prezenty od rękodzielniczek-znajomych...prawdziwe CUDA! W zeszłym roku dostałam od znajomej garść takich szydełkowych muchomorków właśnie i to było jak spełnienie marzeń :) dlatego Twoje grzybki poszerzyłyby naszą świąteczną kolekcję :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj,mimo ze zima to ja chetnie bym te grzybki przygarnela:)Na swieta w sam raz.Wiec jak mozna to staje i ja w kolejce.Pozdrawiam.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Te grzybki skradły moje serce :-) !!! Niestety, drugi punkt regulaminu nie może być przeze mnie spełniony bo za żadne skarby nie mogę wkleić banerka ;-((( ale spróbuję wziąć udział gdyż te muchomorki są PRZECUDOWNE !!! (chyba jednym z noworocznych postanowień będzie nauka na szydełku :-) ) Jestem tradycjonalistką i w Święta oczywiście nie może zabraknąć czerwieni i złota, chociaż przyznam, że w tym roku kusi mnie żeby ubrać choinkę w stylu skandynawskim... Białe ratanowe ozdóbki, srebrne bombki... Pozdrawiam serdecznie Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba masz jakąś awarię .Popróbuj jeszcze może się wklei do 12 grudnia masz czasa ja tym czasem Cię kwalifikuję.Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Wszystko się udało, banerek wklejony :-) więc z czystym sumieniem mogę wziąć udział w konkursie :-)

      Usuń
  11. Bawię się z Wami :)
    Banerek zabieram, a pozdrowionka zostawiam.
    Basia - http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za zaproszenie. oczywiście, że chętnie wezmę udział w zabawie.
    a kolor świąt. absolutnie czerwony! w niewielkiej ilości ale przede wszystkim czerwony. te grzybki szydełkowe idealnie by się u mnie odnalazły!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję się z przyjemnością :-)
    A święta niezmiennie kojarzą mi się z bielą Czysto lekko i odświętnie No i ten śnieg!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wezmę udział w zabawie :)
    Oryginalna tutaj nie będę - przede wszystkim czerwony kolor kojarzy mi się ze świętami. Paradoksalnie u mnie w domu zbyt wiele tej czerwieni nie będzie. No chyba, że uda mi się dorwać te grzybki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dołączam do zabawy :) Dla mnie są 2 kolory - czerwony i zielony :) W tych kolorach dekoracje można zobaczyć na moim blogu: http://niezchin.blogspot.com/.
    Pozdrawiam, Ruda

    OdpowiedzUsuń
  16. Ho, ho, ho nie wziąć udziału w takiej zabawie, nie może być...
    Co do koloru - w tym roku biały (bo brakuje mi śniegu) ale itak będzie czerwony... to silniejsze ode mnie...

    banerek wklejony
    obserwuję cię już dawno.

    Pozdrawiam,
    Martita

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzą mi się te muchomorki ;)
    Świeta kojarzą mi się jednoznacznie z czerwienią, złotem, zielenina i bielą. A w tym roku kusi mnie kolor różowego złota, zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    ewela0708@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyłączam się do zabawy :) Grzybki są urocze. A mi ze świętami najbardziej kojarzy się zestawienie czerwieni, zieleni i złota (ten ostatni chyba głównie za sprawą lampek na choince). W tym roku też takie kolory u mnie w grudniu - mimo że na co dzień głownie czarno-biało. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Biały, biały i jeszcze raz biały! I chociaż śniegu brak to nie wyobrażam sobie świąt bez bieli- obrusa, opłatka i serc. A wtedy nawet śniegu nie braknie nam za oknem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...