26 listopada 2015

Świeczniki adwentowe DIY

Właśnie nadszedł najpiękniejszy czas w roku, czas oczekiwania na święta. Jako że zbliżają się one wielgachnymi krokami,chciałam Wam dziś zaprezentować dwa pomysły na świecznik adwentowy. Pierwszy świecznik to moja stara,drewniana skrzyneczka, w której trzymałam dotychczas piloty do tv. Cztery świeczki,naklejki z numerkami, troszkę mchu i świecznik adwentowy gotowy.
Z maleńkimi saneczkami świecznik prezentuje się bardziej zimowo.
Tu moja ulubiona skrzyneczka, w której tworzyć można niepowtarzalne, dekoracyjne kompozycje.
Nie wyobrażam sobie Świąt Bożego Narodzenia bez koloru czerwonego.
Drugi świecznik natomiast to zeszłoroczne świeczki z IKEA plus brzozowe podkładki, które dostałam od Małgosi z bloga Odnawialnia. Małgosia własnoręcznie wycięła dla mnie cudowne krążki z brzozy i dała hasło "ozdabiamy według własnego pomysłu". Musiałam więc podjąć wyzwanie.TUTAJ możecie przekonać się naocznie jak zdolną i kreatywną osóbką jest Małgosia. Jakie cuda tworzy ze zwyczajnych, zapomnianych i nierzadko bardzo zniszczonych mebli. Ale wracając do krążków,tak wyglądały gdy je dostałam. Aż szkoda mi było cokolwiek z nimi robić. Tak mi się podobały w wersji surowej.
Potem było malowanie.
Oklejanie taśmą malarską.
I drugi świecznik adwentowy gotowy.
A jak u Was wyglądają przygotowania do świąt? Świeczniki i kalendarze adwentowe już zrobione? Ciekawa jestem jaki kolor dominuje u Was w święta. Czy stawiacie na klasykę i kolor czerwony, czy może na niekonwencjonalną czerń lub nowoczesne pastele. Piszcie, bardzo jestem ciekawa. Pozdrawiam - Adriana.

24 komentarze:

  1. melduje grzecznie że kalendarz gotowy a świecznik już w głowie ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne świeczniki. fajnie ozdobiłaś plasterki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna dekoracja, umili czas oczekiwania na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i pierwszy i drugi, u mnie jeszcze cisza w zakresie świecznika, jutro coś wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie pudełko z przegródkami w piwnicy - musze o nim pomysłeć :) dzięki za inspiracje ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyciągaj je czym prędzej z piwnicy.Posłuży ono za bazę do wielu ciekawych dekoracji.

      Usuń
    2. Tak, właśnie zrobię :)

      Usuń
  6. Fajowy :) a tabliczka wymiata ! az się uśmiechnęłam !

    buźka

    Zoyka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne! i ten patent z taśmą malarską - oczywiście nie wpadłam na to tylko wycinałam nożyczkami:) I tabliczka mnie urzekła, czuć już święta w ciebie. Widzę że idziemy podobnymi tropami - bo właście upycham w starej skrzynce i na tacce świece do świecznika adwentowego:)
    PS. Dziękuję za miłe słowa o mnie i o Odnawialni - to wspaniały świąteczny prezent! A zdjęcia podkradnę żeby pokazać co wyczarowałaś z podkładek, mogę?

    OdpowiedzUsuń
  8. Możesz.Będzie mi niezmiernie miło;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny i bardzo pomysłowy :) Czarno-białe podkładki skradły moje serce!
    Ściskam, M.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna tabliczka. ale oczywiście plasterki najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne, też mam w planach jeden - w szufladzie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie ma co, kolejna kreatywna w blogosferze. Czego ja się dziś nie nauczyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te Twoje dekoracje. Tabliczka super, no i półeczka "mini" ujęła mnie na maksa :-) Ja skromnie ruszyłam z "wieńcem" adwentowym. Ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Półeczkę mini wysępiłam od taty.Wyobraź sobię że trzymał w niej śrubki i gwoździe.Cóż za profanacja tak pięknego przedmiotu;)

      Usuń
    2. No takie cuda znajdujemy w najdziwniejszych miejscach z jeszcze dziwniejszym zastosowaniem :-)

      Usuń
  14. Pięknie Ci to wszystko wyszło:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysły i świetne wykonanie..
    a ja znowu zachwycam się bombeczkami Twoimi ...tą białą latarenką i muchomorkami!!
    cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo, widzę, że udało nam się wygrać podobne okrąglaczki :)
    Moje wyszły spod ręki Edytki It's cosy here.
    U mnie też farby i szablony poszły w ruch.
    Świetną masz tabliczkę "Santa..."! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie, pięknie, CU DO WNIE :-) Podkładki obłędne!! :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...