19 listopada 2015

Jesień pachnie

Jesień pachnie szyszkami , drewnem palonym w piecach,opadłymi liśćmi,satynową mgłą.Pachnie także grzybami,herbatą z cytryną,porannym przymrozkiem i płomykiem świec. Jesień to zapach kasztanów zmieszany z deszczem,ciepłe kapcie i koc.
Jesień to gorący kaloryfer,świeże orzechy i szarlotka z cynamonem.
Dzisiaj tak trochę jesiennie i o niczym .Z przewaga zdjęć nad treścią.
A niebawem obiecane ,świąteczne CANDY.Obserwujcie i nie przegapcie bo szykuję super upominek.Pozdrawiam Was cieplutko w ten deszczowy,czwartkowy wieczór.

15 komentarzy:

  1. Wcale nie o niczym! Bo o pięknych, jesiennych skojarzeniach :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne dodatki, wszystko rewelacyjnie skomponowane

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też takie leniwe delikatne światło wkrada się do pokoju - od razu milej pić herbatkę. A kubeczek to chyba Ikea?? Ja na razie mam je na liście do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ikea,w komplecie kropki i paski.Uwielbiam je:)

      Usuń
  4. Zgadzam się../jesień to gorąca herbata i ciepły koc.. Pozdrawiam zatem ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia. I jak widać w te pochmurne dni udało Ci się złapać kilka promieni słońca :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taką wersję jesieni i ja uwielbiam i praktykuję :)
    Piękne!
    Miłego wieczoru,M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa strona jesieni!!!pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie taka jesień jak najbardziej odpowiada , jako że domatorka jestem :) Nie spieszno mi do wiosny , gdy wiem że mogę się zaszyć m milusich domowych pieleszach :) Pozdrawiam , ściski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno mnie nie było... ale widzę, że u Ciebie konsekwencja stylu godna podziwu. Ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze czasami rozkoszować się także obrazem :)
    Piękne zdjęcia i skojarzenia jakie trafne :)
    uwielbiam jesień!

    OdpowiedzUsuń
  11. I herbata z miodem :)
    Piękne migawki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...