3 listopada 2015

Czarna ściana

Od dawna planowałam usunięcie tapety z salonu,która gryzła się ze wszystkim co zaplanowałam w tym pomieszczeniu .Trochę się z tym ociągałam bo nie uśmiechał mi się ten cały remontowy bałagan .Teraz patrząc na efekty nie pojmuję jak mogłam tak z tym zwlekać bo pracy było naprawdę niewiele.Usunęliśmy z M tapetę.Cały pokój za wyjątkiem ściany telewizyjnej został pomalowany na biało.Chciałam uniknąć efektu szpitalnej sterylności, dlatego też ścianę tą pomalowaliśmy farbą tablicową na czarno.Siedzę,gapie się i zachwycam. W najbliższym czasie pojawią się na niej różnego rodzaju malunki.Planuję nabazgrać kalendarz adwentowy na święta i może coś jeszcze.Na razie został wykonany próbny rysunek w postaci ramki.Zresztą co się będę rozpisywać zobaczcie sami.
Tu zbudowany własnoręcznie przez mojego M schowek .Trzymamy tam odkurzacz, deskę do prasowania,zapasy wody mineralnej i jak widać dwa rowery.Pomieszczenie to jest u nas całkowicie niezbędne i niezastąpione.
W salonie pojawił się też ocieplacz wnętrza w postaci dywanu Snekkersten z IKEA.Chorowałam na niego już jakiś czas.Jest naprawdę śliczny a co najważniejsze kompletnie nie widać na nim sierści mojego psiaka.
Potrzebuję jeszcze zagospodarować ścianę po lewej stronie lustra i nie wiem co by tu pasowało.Może coś doradzicie? Z góry zaznaczam że lustro musi zostać.Bo ja uwielbiam mieszać style.Może obok niego zawisnąć skandynawska grafika lub prl-owska półka.Nie będzie mi to przeszkadzało bo to wnętrze ma być bez nadęcia jakie próbują wymusić na nim moje Chesterfieldy.Ma być z jajem i na luzie. Ale też całkowicie inaczej, z elementem zaskoczenia.Piszcie jak się Wam podoba czarna ściana.Zdecydowalibyście się ? czy raczej nie.I koniecznie co powiesić koło lustra.Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za Wasze odwiedziny i opinie,Adriana.

37 komentarzy:

  1. Odważne posunięcie ta czarna ściana ale ładnie to wygląda :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja jestem odważna;) Ale przyznam się że też ciut miałam obawy,ale efek przerósł moje najśmielsze oczekiwania;)

      Usuń
  2. Mnie się podoba - pasuje do całego wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł z tą ścianą! Taka ściana szybko Ci się nie znudzi bo możliwości co do jej dekoracji poprzez malunki jest nieskończona! bardzo fajnie pasuje ci do reszty pokoju!
    Pozdrawiam i zapraszam Cię również do mnie na bloga:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaglądam ,dziękuję za zaproszenie.

      Usuń
  4. Ciekawy efekt z tą czarną ścianą. Czekam na realizacje pomysłu z tym kalendarzem adwentowym :) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie zrównoważyła kanapę i fotel. Będziesz mogła zaszaleć z malunkami- super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak planuję Gosieńko.Będzie się działo;)

      Usuń
  6. Uwielbiam takie kontrasty, niestety mój M. nie. Fajnie to u Ciebie wyszło, na jej tle świetnie będą wyglądać wszelkie jasne dodatki i dekoracje. A fakt, że jest tablicowa daje tyle dodatkowych możliwości... Ach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój M też się opierał, ale nie miał wyjścia.Teraz sam przyznał że mu się podoba;)

      Usuń
  7. W tym pokoju wszystko gra :) i myślę , że ta czarna ściana to strzał w 10 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje gratulacje :) Odważne posunięcie i efekt superowy!
    Miłego dnia, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martusiu:) Zatwierdzone przez fachowca,czyli mogę spać spokojnie.

      Usuń
  9. Do odważnych świat należy Efekt super i pomysł na kalendarz adwentowy też podoba się
    Ja bym poszła w drewnianą półkę na skórzanych pasach - taki trochę PRL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I półka będzie prawie napewno, tylko musi być oryginalnie stara.Ciekawe czy znajdę coś idealnie pasującego?

      Usuń
  10. Idealne posunięcie z tą czarną ścianą! Nawet wydaje mi się, że była tam od zawsze! Odważny ale świetny pomysł! Gratuluję! Myślę, że najbliższa impreza zapełni ścianę malunkami o jakich Ci się nie śniło! Pokażesz? Hahaha! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malunki poimprezowe chyba bałabym się ujawnic ,bo wiadomo jak to na imprezach bywa;)

      Usuń
  11. Ściana super się wpisuje w całość pokoju :) I świetny pomysł na kreatywne szaleństwa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny efekt. Ja się trochę "boję" mycia takiej ściany - pamiętam ile razy w szkole trzeba było umyć tablicę, by była idealnie czarna, a nie szara od mazów. Mam nadzieję, że nie będziesz miała z tym problemów. Będę pilnować i bacznie obserwować:) Marzy mi się bowiem taka ściana w kuchni. Co do ściany z lustrem - poszukałabym np. kinkietu albo świecznika, zdobionego - takiego jak żyrandol, koniecznie czerwonego. Będzie pasował i do lustra i do reszty wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem liczyłam się z tymi mazami,ale powiem Ci że chyba zwariowałam ale i napisy i mazy mają swój urok;)

      Usuń
  13. świetna odmiana. podoba mi się taka gra kolorów.
    choć w mojej pamięci zostanie tapeta. tak właśnie kojarzę twoje mieszkanie. hihi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomalowanie całej ściany na czarno to była odważna decyzja, ale wygląda świetnie. I ile możliwości daje, cuda można na niej stworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba bym wybrała zwykłą czarną farbę, a nie tablicówkę ;-) Ale pomysł ciekawy jak na salon, jestem ciekawa jak będzie to wyglądać z innymi ozdobnikami malowanymi kredą. Świetny efekt, wszystko pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę się napatrzeć :-) Salon wygląda oryginalnie :-) piękny jak całe Twoje mieszkanko. Gratuluję odwagi i pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Głęboka czerń na twojej ścianie prezentuje się SUPER. Już oczami wyobraźni widzę na niej różne napisy i obrazki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie czarna ściana zgubiła telewizor :) Pięknie wygląda !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ten ołtarz telewizyjny mnie dobija.Udało się go trochę wizualnie ukryć:)

      Usuń
  19. Brawo za odwagę, efekt świetny ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chorowałam na ścianę z desek, teraz zachorowałam na ścianę malowaną farbą tablicową... Świetna! kalendarz adwentowy będzie wyglądał genialnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie pomalować tą scianę, naprawdę warto.

      Usuń
  21. czarne ściany mają w sobie to coś:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie wyszło. Czarna ściana dodaje charakteru temu wnętrzu. To był dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam serdecznie, jestem na blogu po raz pierwszy. Natrafiłam na niego przypadkiem jak to zwykle bywa, jednak zamierzam być częstym gościem. Bardzo podobają mi się aranżacje i pomysły na wnętrze, mieszkania w bloku. Wydawałoby się w bloku nie ma tyle możliwości co w domku, a jednak okazuje się, że liczy się pomysł i otwarty umysł :). Pozdrawiam serdecznie i zapraszam również do siebie. Co prawda tematyka zupełnie z innej bajki... www.magiadziergania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. odważna i mądra decyzja! ja też miałam fazę na tapety i właśnie będę przenosić sypialnię do innego pokoju, w którym sobie tapetę zafundowałam 3 lata temu a teraz mi się nie podoba... No i w niezamieszkałym pokoju będą już ją zrywać:) Ta ściana świetnie się komponuje z twoimi domowymi koncepcjami! A na jednym ze zdjęć widzę znajome podkładki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ada czarna ściana to strzał w dziesiątkę! Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy efekt! już kalendarz adwentowy widziałam i zastosowaniem w ten sposób jestem zachwycona!
    Co do ściany z lustrem moze tapeta z korą brzozy? ;) albo ułożonych polan drzew?
    :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Efekt końcowy absolutne wow!:) Sama zastanawiam się nad takim rozwiązaniem, kiedyś na jednym blogu widziałam jak ktoś pomalował drzwi farbą tablicową i też całkiem fajny efekt, zanim się zdecyduje jestem tylko ciekawa jak to jest z tą farbą tablicową, normalnie można ją myć i nie ma potem żadnych smug? Jak potem jest z jej ewentualnym przemalowaniem, wystarczy nałożyć farbę czy trzeba jakiś specjalnych zabiegów?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...