18 października 2015

Wyniki Giveaway

Moje drogie czy możecie sobie wyobrazić że od 4 godzin miałam awarię internetu? Akurat dziś jak zamierzałam ogłosić wyniki konkursu.Myślałam że dostanę szału i mnie rozniesie, ale już sytuacja opanowana:) A więc żeby nie przedłużać...
Teraz losuję.
Lubię budować napięcie :)Słyszycie werble? THE WINNER IS...Czyli nagroda nr.1 tablica do zapisywania przypominajek ląduje u...Małgosi Budzich z Odnawialni
A drewniane sztućce które wyślę w ślicznym lnianym woreczku wygrywa.....nasza Dorotka z bloga Dorota na przedmieściach
Gratuluję zwycięzcom i bardzo żałuję że nie mam więcej nagród, bo obdarowałabym Was wszystkie.Teraz czekam na maile z Waszym adresem i obiecuję w tym roku jeszcze jedno Candy na święta, bo strasznie spodobało mi się obdarowywanie Was.Pozdrawiam , Adriana.

17 komentarzy:

  1. Gratulacje!!! PS piękny masz metalowy koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki to koszyk marki Krasilnikoff kupiony na scandishopie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyniom! Dzięki za zabawę i zapraszam na moje candy! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super! strasznie dziękuję! Już szukam miejsca u siebie na tablicę i uraczę Cię zdjęciami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny będą zadowolone :) Dziekuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla dziewczyn!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rzeczywiście " nasza Dorotka":) Gratulacje dla zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za zabawę :)
    Gratulacje dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i dziękuje za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślę gratulacje dla szczęściary, a Tobie wysyłam pozdrowienia!
    M :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...