21 września 2015

Giveaway , czyli po naszemu rozdawajka

Rok w blogowym świecie minął...nawet nie wiem kiedy.W momencie gdy zakładałam bloga i publikowałam pierwszy wpis a było to dokładnie 12 września 2014 roku , byłam pełna obaw jak mnie do tego świata przyjmiecie. Zastanawiałam się czy kogoś zainteresuje to co robię i czy będzie się podobało.Moje obawy były jak zwykle na wyrost, bowiem wszystkie jesteście cudowne, nietuzinkowe, bardzo kreatywne i napędzacie mnie do działania jak nikt inny dotąd.Dlatego dziś chciałabym Wam za to wszystko podziękować organizując małą rozdawajkę .Do wygrania są dwie nagrody.
  • Pierwsza nagroda to tablica do zapisywania różnistych przypominajek.Przerobiona przeze mnie ze starego obrazu.Można zawiesić w przedpokoju lub w kuchni.  
  • Druga nagroda to sztućce drewniane z Ikea, lekko podrasowane .Made in JA  :)
Zasady konkursu są proste.
  1. Wyraź chęć udziału w konkursie, w komentarzu pod tym postem.Osoby anonimowe bardzo proszę o wpisanie w komentarzu także swojego maila.
  2. Udostępnij poniższy baner konkursowy  na swoim blogu z linkiem do tego posta.(Osoby nie posiadające bloga pomijają ten punkt)
  3. Zostań publicznym obserwatorem Third floor no.7 ( jeśli jeszcze nim nie jesteś)
Baner konkursowy do zamieszczenia .
A tu jeszcze raz sztućce.
I tablica.
Konkurs trwa do 17 października 20015 roku.Wyniki zostaną ogłoszone na drugi dzień. Dziękuję raz jeszcze że jesteście i już rok czytacie moje wypociny:) Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie.

45 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza.... szkoda bo pierwsi nigdy nie wygrywają:( No ale cóż trzeba próbować! Pozdrawiam serdecznie i zgłaszam się serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale co Ty mówisz, jest losowanie i nie ważne czy jesteś pierwsza czy ostatnia:) Pozdrawiam i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nagrody dla Nas przygotowałaś :)
    Ja już obserwuję Milena. K...
    A baner jest już -----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie może mnie zabraknąć :)
    Gratuluję roku w blogowym świecie :)
    Baner zabieram, a pozdrowienia zostawiam :)
    Basia Koy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ten czas szyblo leci...gratuluję rocznicy i staję w kolejce po prezenty...tablic w domu nigdy za dużo.....:)))
    POZDRAWIAM!
    E.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje..Buziaki i czekam na losowanie..

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę .Czym więcej , tym lepiej;)

      Usuń
  8. Gratulacje z okazji rocznicy! Życzę kolejnych, udanych lat:)
    Chętnie wezmę udział w zabawie, tablic nie mam nigdy dość:) banerek już u mnie, blog dodany do obserwowanych :) Pozdrawiam!
    P. S. zapraszam na rozdawajkę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział :)
    Banerek widnieje już na moim blogu - http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przybyłam i ja na rocznicę , to bardzo ważna data :) Banerek wisi , a obserwuję od dawna :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję pierwszego roku, teraz to już tylko z górki:))), cudny ten Twój blog!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj! Bardzo chętnie ja również dopisuję się do zabawy ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj,jak mozna to i ja sie zapisze na tak sliczne candy.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można Aniu , jak najbardziej.Zapraszam serdecznie.

      Usuń
  14. pisze się i odnawialnia:) i ja chcę koniecznie tablicę jak się uda bo staaasznie mi czegoś takiego brakuje... gratulacje z okazji 1 roczku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam! Gratuluję rocznicy, będę Cię od teraz czytać i zapisuję się po urocze prezenciki! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję. :) swietne rzeczy do zgarniecia :) niestety komp mi nawala i nie mam jak wziasc udzial :( zatem zycze wszystkim powodzonka i przy okazji zapraszam na mojego kolejnego bloga elwira-fotografia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ustawiam się i ja , troche mi zeszło na ogarnęciu kilku rzeczy ale jestem, .....dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i wydawało mi się że już jestem kompatybilna ,..... a tugafa...... WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI ROKU

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo Edytko, bardzo to miłe czytać z rana przy kawce życzenia ;)

      Usuń
  18. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku, życzę wieluuuuuu takich rocznic. Banerek zabieram do siebie :)
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję i przyłączam się do zabawy. Zapraszam również na moją rozdawajkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wezmę udział w zabawie.. Gratuluję i pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Tablica zachwyca! Zgłaszam się i zapraszam do siebie na mini rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  22. Taka tablica mi się marzy. Podobno marzenia się spełniają:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo chętnie zapisuję się do zabawy:) cudne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  24. na na na nana na - zgłaszam się do zabawy!
    grey-gull.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję rocznicy! :)
    Zapisuje się i ja do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cuda! Staję w kolejce :)
    ewela0708@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuję się i ja :) często zaglądam na Twojego bloga, wyczekując nowych wpisów :) pozdrawiam i czekam na więcej !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Justynko, przeogromnie mi miło.Zapraszam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo Ci Ado dziękuję za zaproszenie :)
    a więc ustawiam się w ogonku
    banerek już wisi na blogu http://mebelkidanielki.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko

    i oczywiście kolejnych lat blogowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ustawiam się w kolejce http://uoliuoli.blogspot.com/ - gratuluję rocznicy! Ola

    OdpowiedzUsuń
  31. Super byłoby wygrać te cudowne nagrody. Ustawiam się w kolejce, a banerek jest umieszczony o tutaj:)
    http://ktos-robi-cos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Z przyjemnością biorę udział :)
    magdalena.marcisz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję i życzę kolejnych rocznic ☺
    Zapisuję się do zabawy ☺
    Pozdrawiam Agnieszka Szymanska25@WP.PL

    OdpowiedzUsuń
  34. Choć dziś zaglądam tu pierwszy raz, chętnie przyłączę się do zabawy ;)
    Gratuluje rocznicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję okrągłej rocznicy:)
    z przyjemnością dołączę się do zabawy, warunki spełnione, baner udostępniony: http://na-tropie-piekna.blogspot.com/
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja! ja chcę brać udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...