7 sierpnia 2015

A dla ochłody wentylator i lody

Uff, jak gorąco. Żar się leje z nieba i końca nie widać.Nie wiem jak Wy, ale ja nie znoszę takiej pogody i należę do tych nielicznych, którzy nie lubią lata, a tym bardziej lata w tak upalnym wydaniu.Moimi porami roku są jesień i zima.Wtedy odżywam i dostaje jakiejś nadludzkiej siły i energii, mogłabym góry przenosić .Także odliczam dni do września i póki co chłodzę się jak mogę. Zimne napoje, lody i wentylator.Zasłanianie okien roletami,prysznic zimną wodą (innych metod nie znam). Pozostaje mieć tylko nadzieję, że prognozy się nie sprawdzą i szybciej nadejdzie upragnione ochłodzenie.
A Wy? W jaki sposób radzicie sobie z tym niesamowitym skwarem?
Piszcie bo jestem bardzo ciekawa.Może ktoś z was zna jakiś cudowny sposób na chłodzenie.Pozdrawiam i trzymajcie się, zimno:)

29 komentarzy:

  1. Na upały to zdecydowanie zimne napoje, przede wszystkim woda, ale dobrą, mrożoną kawą nie pogardzę w taką pogodę ;)
    Zazdroszczę energii w samym środku zimy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja znowu kawę tylko na gorąco i tylko z mleczkiem.Byle do zimy, pozdrawiam.

      Usuń
  2. Myślałam, że tylko ja jestem jakaś dziwna, bo nie lubię takich upałów. Dla mnie optymalna temperatura to 20 st. Niestety, nie znam innych sposobów na schłodzenie. Sama stosuję tylko te, które wymieniłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również upałów nie znoszę. Ciepło może być, ale nie upalnie. Niestety ostatnio pogoda serwuje nam same ekstrema, albo upał, albo z dnia na dzień zimno! Cóż, niewiele na to poradzimy. My mamy to szczęście, że nie mamy żadnego okna od strony południowej więc w domu jest przyjemny chłód, naturalna klimatyzacja:-) Tak więc da się wytrzymać, a wieczorkiem na taras i robimy sobie zimny prysznic z węża ogrodowego:-)
    To jest najlepsza metoda na upały i świetna zabawa:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ci kochana zazdroszczę tej naturalnej klimy w domu i tego prysznica na tarasie.Ja juz nie wyrabiam , nawet mój pies smętny chodzi cały dzień albo śpi w najdalszym kącie domu na kaflach.Co zrobić, byle do jesieni:)

      Usuń
  4. Też należę do tych nielicznych ;-)
    Jedyny dobry sposób to kąpiele w zimnej wodzie, nalepiej górska rzeka lub Bałtyk ;-) Im zimniejsza woda tym lepiej, a ulga ogromna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak górska woda potrafi tak zmrozić stopy aż kości bolą:) Teraz też wyjeżdzamy w góry , kierunek Kotlina Kłodzka , to može w końcu mi ulży ;)

      Usuń
  5. Oj wentylator zdecydowanie na pierwszym miejscu:), jeszcze mrożona kawa i do 17.00 siedzenie ww domu:)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tej pory przesiadywaliśmy na zacienionym tarasie, z litrami zimnej lemoniady i wody z miętą, ale dziś to chyba dopiero wieczorkiem wyjdziemy na powietrze.... no i wentylator kołuje od rana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci Agness że ja mam bardzo duży balkon, ale co z tego jak na nim jest jak na patelni i tak jak Ty dopiero ok 20.00 godz można tam w miarę wysiedzieć.

      Usuń
  7. Lody to teraz na tony :))) wentylator pożądany niezwykle !

    OdpowiedzUsuń
  8. Obstaw się ze wszystkich stron wiatrakami:) Ten Twój ze zdjęć bardzo fajny. Pasowałby mi!:)

    Pozdrawiam
    http://pastelowonabialym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Obstaw się ze wszystkich stron wiatrakami:) Ten Twój ze zdjęć bardzo fajny. Pasowałby mi!:)

    Pozdrawiam
    http://pastelowonabialym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest wentylator w stylu retro.Bardzo żałuje ze stylizowany a nie oryginalny.Kupiony w Castoramie .Byl ostatni i przecenili ze 164zł na 70zł ,żal było nie skorzystać;)

      Usuń
  10. Wentylator śliczny. Ja także nie lubię upałów, chłodzę się wodą na zewnątrz i do wewnątrz, lemoniadą i wentylatorami- dwoma. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. na upały.. coś ciepłego do picia - działa lepiej niż szklana wody z lodem:) udowodnione naukowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Martusiu to prawda, i powiem więcej spróbowałam i zadziałało;)

      Usuń
  12. Ja w upał nie wychodzę na zewnątrz a jeżeli trzeba najlepiej jest się ochłodzić ... przy lodówkach w supermarkecie :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wychodzę , nie lubię tak mocnego słonca .Dla mnie czasem nawet jak jest 20 stopni i mocno świeci słonce to już jest za gorąco.Taka inna jestem ;)

      Usuń
  13. Wentylator jest cudowny ;) ja uciekłam nad wodę ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zdjęcia! takie.... ochładzające!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana, staram się jak mogę ażeby wszystkim chłodniej się zrobiło od samego patrzenia;)

      Usuń
  15. Masz świetny wentylator. Zazdroszczę! Gdzie go wyhaczyłaś? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lody zawsze a czekoladowe w szczególności
    Ale ja lubię takie temperatury!!!! I tęsknię za nimi cały rok

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj chciałabym taki wentylator... co roku planuje zakupić takie urządzonko i co roku w sklepie stwierdzam , że nie trzeba a potem żałuje:(

    OdpowiedzUsuń
  18. U nas kretujemy czyli organizujemy sobie czas w piwnicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh dobre, tego sposobu jeszcze nie słyszałam:)

      Usuń
  19. Upały są już nie do wytrzymania, ale zdaje się, że przyszło upragnione lekkie ochłodzenie :) Słyszałam, że postawienie butelki z zamrożoną wodą przed wentylatorem daje dobre rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dzis już jest u nas tylko 25stopni, toż to mrozy siarczyste w porównaniu z tym co było:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...