1 marca 2015

Hello march

Czy Wy też macie wrażenie że czas za szybko płynie a doba z biegiem lat jakoś tak dziwnie się skraca?.Dzisiaj uświadomiłam sobie że w lutym zamieściłam tylko jednego posta, to wręcz karygodne i niewybaczalne, ale powiem Wam że czasu na wszystko brak,a obowiązków nie ubywa niestety.Styczeń i luty przepadły , nawet nie wiem kiedy a ja obiecuję postarać się poprawić i bardziej zorganizować, ale do rzeczy.W lutym właśnie na blogu u Oli powstał super post o skrzyneczce i komodzie które w cudowny sposób odmieniła przemalowując, można zerknąć TUTAJ i TUTAJ.Z kolei Iwonka cudownie okleiła swoją komodę, o TUTAJ . Po tej ogromnej dawce cudowności przypomniało mi się że też mam taką skrzyneczkę jak Ola tylko podłużną i muszę coś z nią zrobić .Nie trzeba było jej szlifować bo była surowa.Pomalowałam ją na biało i okleiłam trójkątami wyciętymi z folii tablicowej.Także dziś prezentuję ją po metamorfozie wszem i wobec.
Tu też troszkę moich ostatnich zdobyczy, półka domek , pudełeczko i świecznik nie uwierzycie ale są z Pepco:)
Skrzyneczka zanim się za nią zabrałam:)a poniżej obrazek w pokoju małoletniej.To nic innego jak plakat wydrukowany z internetu a mini pomponiki to po prostu pompony które odpadły lub zostały odgryzione z kapci przez moją sunię:)Musicie wiedzieć że ja nigdy takich rzeczy nie wyrzucam, bo wiem że się kiedyś przydadzą, i zazwyczaj tak jest.
Na koniec zapowiedź szafki do sypialni o której miał być dzisiejszy post.Szafka przez panujące warunki pogodowe nie jest jeszcze gotowa, ponieważ jej szlifowanie odbywać się będzie na balkonie a jest zdecydowanie za zimno.Myślę jednak że nastąpi to jeszcze w marcu i na pewno pochwalę się Wam pomalowanym i odnowionym meblem.Póki co przykręciłam jej tylko nowe gałki i już nie mogę się doczekać szlifowania, aż mnie ręce swędzą :)
Pozdrawiam kochani i obiecuję pojawić się jeszcze w marcu.

46 komentarzy:

  1. Świecznik widziałam w Pepco ale domek też? W naszym nie ma, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana są aż trzy rozmiary, mój jest ten największy , buziaczki:)

      Usuń
  2. Trzymamy Cię za słowo, a pudełeczko skrzyneczka 1. klasa,

    pozdrawiam
    http://pastelowonabialym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z niecierpliwością na metamorfozę szafki, zapowiada się niesamowicie. Już na fragmencie widać, że jest cudna :))
    Pudełeczko bardzo fajnie wygląda i na pewno pomieści wiele drobnych przydasi :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Półka domek jest świetna.Już nie mogę się doczekać metamorfozy szafki :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzyneczka wyszła fantastycznie, wszystko idealnie ze soba współgra. No i świetny ten deomek z Pepco.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kobietki za tyle ciepłych słów.

      Usuń
  6. Ha Ha! pamiętasz jak pytałam Cię o działanie pasty do drewna? wygląda na to że odnawiamy taka samą szafkę :) moja również czeka na lepszą pogodę żebym mogła skończyć szlifowanie.
    Półka domek jest z Pepco??? coraz więcej osób zaskakuje mnie swoimi zdobyczami z tego sklepu, muszę tam wybrać. Skrzyneczka genialna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Półka domek jest z pepco, ja też się zdziwiłam jak ją zobaczyłam , są trzy rozmiary, nie czekaj tylko tam biegnij czym prędzej;)

      Usuń
    2. Melduje, że niezwłocznie udałam się do najbliższego Pepco i jestem już szczęśliwą posiadaczką trzech pięknych półek domków :D Kilku innych rzeczy stety lub niestety też... ale ceny są zadziwiająco niskie więc nie mogłam sobie odmówić. Dziękuje zatem za podpowiedź :)
      Miłego wieczorku

      Usuń
    3. Cała przyjemność po mojej stronie :)

      Usuń
  7. O tak Pepco potrafi czasem czymś zaskoczyć :) Pudełko super ci wyszło , no i czekamy na szafkę :) Ściski do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pudełka, uwielbiam takie. Domek cudny, marzę o takim, no i świecznik fajowy. Wszystko razem super się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skrzyneczka wyszła Ci rewelacyjnie, urzekł mnie również plakat w rameczce i pomponiki :-) Czekam z niecierpliwością na renowację tego uroczego mebelka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, mebel odnowię napewno.

      Usuń
  10. Domek z PEPCO? Nawet nie wiedziałam, że można tam znaleźć takie piękne rzeczy!
    Pozdrawiam ; )
    http://archpassiondesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, Pepco ma dużo ciekawych rzeczy i na dodatek w rozsądnej cenie.
    Pudełko super wygląda,pasowałoby do wystroju mieszkania mojej córci,ciekawa już jestem jak będzie wyglądała szafka :)

    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. cudeńkaa ;-) a domki też mam :-) niedługo pojawią się u synka w pokoju :-) ślicznie u Ciebie ;-)

    http://homemlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. że też nie mam obok siebie Pepcko :((( Juz nie raz słyszałam, że tam sa super rzeczy w fajnych cenach. Czarne trójkaty są absolutnie fantastyczne i robią tu sporo. ALE! ja oczywiscie z wielkim pytaniem. Gdzie drukowałas plakat? Ja tez coś wypatrzyłam ale...nie wiem jak to wydrukować. na papierze kredowym czy jak? no i kto to drukuje? Dzięki za odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana plakat drukowałam na drukarce domowej i to na zwykłym papierze do drukarek, po co utrudniać sobię życie heh.

      Usuń
  14. Jaka cudna skrzyneczka! uwielbiam takie rzeczy..własnoręcznie przerobione nabierają wyjątkowego charakteru :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna aranżacja B&W!
    Chyba zaopatrzę się w folię tablicową :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo gustowne pudełko, reszta też piękna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super trójkąty :) Ja też ostatnio podobnie przerabiałam drewniane pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki że do mnie wpadłaś , mam nadzieję że będzie tych odwiedzin więcej .Bardzo mi miło:)

      Usuń
  18. Skrzyneczka wygląda ślicznie. Z niecierpliwością czekam na przemianę szafki, mam nadzieję że pogoda będzie Ci sprzyjać :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie Ci to wyszło...o wiele piękniej niż u mnie...ale bardzo się cieszę, że Cię zainspirowałam ;-). Buziki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co Ty mówisz , u Ciebie to mistrzostwo świata, ja może za parę lat ci dorównam , pozdrawiam i bardzo mi miło że do mnie zajrzałaś:)

      Usuń
  20. Dziękuję za odwiedziny :) Świetny blog , przepiękne prace. Zatem rozsiadam się tu i zostaję :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna szafeczka ,ja niedługo zabiorę się za szafe sosnowa i komodę, kupilam farbę kredową więc odpadnie mi szlifowanie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szafa to już spore wyzwanie , komoda resztą też , bo te wszystkie szuflady, czekam więc z niecierpliwością , bede napewno do Ciebie zaglądac, pozdrawiam .

      Usuń
  22. Piękne zdobycze i dekoracje :-) Widzę, że zimą gnało Cię w kierunku pasteli, a marzec nastraja czarno-biało :-) Wszystko jednak pięknie się razem komponuje. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak chyba trochę na przekór wszystkiemu ;) a wiesz że chyba pisanki na wielkanoc też bedą u mnie czarno białe , już oglądałam parę inspiracji i są przepiękne, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  23. Zaglądam do Ciebie pierwszy raz, ale będę się starała troszkę tu rozejrzeć :)
    Skrzyneczka b&w pięknie odnowiona, wszystko idealnie i równiutko! Ale, ale... bardzo jestem ciekawa tej szafeczki, która jeszcze przed metamorfozą!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że do mnie wpadłaś, jeśli pogoda pozwoli uwinę się z szafeczką jak najszybciej i szybciutko się pochwalę.

      Usuń
  24. Oj chyba pora wybrać się do pepco:) Dzięki za info i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byle szybko , bo nie wiem czy coś jeszcze zostało.!!

      Usuń
  25. Jejku a mi się marzą takie domki....dziękuję za podpowiedz kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj byłam w Pepco i oprócz szarych, miętowych i białych pojawiły się też domki czerwone, pozdrawiam.

      Usuń
  26. Fajna przemiana zwykłego pudełka! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. a skąd tablica? szukam takiej do kuchni, bezskutecznie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama zrobiłam ze starej ramki i foli tablicowej , samoprzylepnej;)

      Usuń
  28. bardzo mi się u Ciebie podoba:) zostaję na dłużej....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz pojęcia jak bardzo mi miło, zapraszam serdecznie:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...