25 stycznia 2015

Lepiej późno niż wcale - moje pierwsze Happy Mugs

Ostatnio przyszła do mnie paczuszka ze ScandiShop , a w niej moje pierwsze happy mugs Duńskiej marki Krasilnikoff. Trochę się obawiałam zamawiania szklanych rzeczy przez internet, ale na Scandi była super promocja i się skusiłam. Oczywiście moje obawy były na wyrost , bo przesyłka była super zabezpieczona gąbką, i wszystko doszło w całości.Motyw gwiazdek moim zdaniem jest ponadczasowy i nie tylko świąteczny, a nawet jeśli to będą na następne święta:)Kropeczki też są niczego sobie.Dokupiłam jeszcze do cukiernicy łyżeczkę Ib Laursen ,i wtedy dostałam weny twórczej:)W jej przypływie powstała girlanda z szydełkowych kulek, tymczasowo zdobiąca półkę w kuchni.Jej miejsce będzie w sypialni która już niedługo przejdzie wcześniej wspomnianą metamorfozę, i tablica ze starej ramki pomalowanej na biało,wyklejona folią tablicową. A tak prezentują się w całej okazałości.
A ta drewniana półeczka powstała z szuflady z działu kadr na kopalni.Przechowywano w niej akta pracowników. Oczyściłam, usunęłam dwie przegródki , lekko przemalowałam metodą suchego pędzla i jest.
Oglądajcie , komentujcie bo niebawem kolejny post, do którego fotki już też dziś zrobiłam :)

24 komentarze:

  1. Bardzo ładny zakup.gwiazdki są zawsze w modzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są. A w ogóle to bardzo mi się ta Twoja kuchnia podoba. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna girlanda:) ...a o półeczce to nie wspomnę!:) Świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakupy,piękna girlandy, cudne półeczki. Jednym słowem wow!

    OdpowiedzUsuń
  5. super półeczka jak ja lubię takie cudeńka :) a gwiazdeczki wcale nie muszą świadczyć o świętach zwyczajny moty ale jaki ładny :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Te naczynka są boskie. Motyw gwiazdek jest cudny. Zachwyciłam się szydełkową girlandą. Jak się robi takie kulki?Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam wspomnieć, że szafeczka śliczna. Kocham takie "maluchy":)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne cudeńka i super pomysł na tablicę :-) buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. przychodzę z rewizytą:) pięknie, ta półka jest boska ! gratuluję pomysłu i wykonania:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na półeczkę :) Jest niesamowicie oryginalna!
    Girlanda przesłodka...
    Kubeczki mam i ja, bo się w nich zakochałam po uszy.
    Zerknij na mój grudniowy kuchenny post...

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj,
    Jak tu u Ciebie ładnie.
    Bardzo oryginalna ta półko-szuflada...
    No a co do skorup- moje kolory...

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna girlanda! Muszę powtórzyć u siebie coś takiego:) A półeczka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem nieskromnie że Wasze pochwały sprawiają mi ogromną satysfakcję, dziękuję raz jeszcze .

      Usuń
  13. Girlanda przecudnej urody :) Zakupki też udane , cieszą oczka :) Pięknie to razem wygląda :) Pozdrawiam i do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kubeczki! Troszkę zazdroszczę... :) Za to mam te różowe, i z czarnymi kropkami też :D
    Miło u Ciebie, będę wpadać :)
    Pozdrawiam! zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana na Scandi Shop są w wyjątkowej promocji po 15 zł, nic tylko kupować, pozdrawiam.

      Usuń
  15. Ależ cudna półeczka ze starej szuflady..... pomysł niesamowity, wygląda rewelacyjnie :))
    Kulkowa girlanda też prześliczna :))

    Pozdrawiam serdecznie , Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję udanych zakupów...kubeczki cudnej urody:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem , wiem kupiłabym więcej , ale gdzie to wszystko trzymać , moje mieszkanie nie chce się w cudowny sposób rozciągnąć, ;)

      Usuń
  17. Też uważam, że gwiazdkami można cieszyć się cały rok :) Girlanda urocza!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...