12 września 2014

Stara rama

Nadszedł ten dzien kiedy to postanowiłam wymienic moje nie modne już lustro w przedpokoju.Poszukiwania w sklepach spełzły na niczym , bo oczywiście ja muszę miec coś innego niż wszyscy,coś niepowtarzalnego.Jak zwykle z pomocą przyszedł mi olx.Wypatrzyłam tam ramę bez lustra ale za to w cenie 10zł, na początku nie mogłam w to uwierzyc, no ale nie było czasu na zastanawianie.Jako że pan od ramy mieszkał blisko, zaraz po pracy nabyłam ją.
Szlifowanie,uzupełnianie ubytków w rogach,malowanie białym sprayem .
A taflę wykorzystałam ze starego lustra ,szklarz przyciął ją za 5zł i oto jest.
I jak się Wam podoba bo mnie bardzo:)

3 komentarze:

  1. Przepiękne lustro, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHANA !!! JA CIĘ JAK SIE CIESZĘ ŻE TRAFIŁAM NA TWOJEGO BLOGA <3 JAK TU PIĘKNIE !! jak pięknie przerabiasz meble- uwielbiam to !!! twoje dodatki, skrzyneczki do sypialni jestem zachwycona . :-) dziękuję że się pojawiłaś u mnie ;-) zostaje na dłużej :-) <3 ściskam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się iesze jeszcze bardziej że trafiłam na Twojego bloga, dodaję go co ulubionych bo się zakochałam w Twoim mieszkanku.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...