28 września 2014

Skrzyneczka

Dzisiaj niedziela , postanowiłam więc że nie będzie to jedna z wielu leniwych niedziel, tylko taka niedziela bardziej twórcza, ponieważ ostatnio robiąc porządki w szafie natrafiłam na dwie dawno zapomniane niepozorne skrzyneczki.Takie zwykłe drewniane, wysłane siankiem ,po jakiś alkoholowym trunku.Oczywiście zapaliła mi się lampka,bo znalazłam też stare arkusze z nalepkami literkami.Papier ścierny poszedł w ruch.Farba dulux do drewna i metalu z mieszalnika, ale rozcieńczona wodą, gąbeczka do mycia naczyń,i oto co powstało z jednej skrzynusi.Na drugą na razie nie mam pomysłu , może coś doradzicie.

1 komentarz:

  1. Super przerobiona skrzyneczka, widzę nawet taką samą lampę jaką ja posiadam i nawet w takim samym kolorze :-) piękna jest.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...